Gå til innhold

Lagene fra østkanten, jeg er drittlei


fakey

Anbefalte innlegg

Jeg har også merket det. Har spilt litt fotball og når vi har spilt mot lag med flesteparten utlendinger så er det veldig mye stygt og råttent spill! HVER gang!! Kom ikke her å si at utlendingene ikke er værre enn norske, for det er de...

 

Dem kan faen meg ikke oppføre seg for fem øre..

 

NEI jeg sier ikke at ALLE er sånn, men de ALLER fleste som gjør sånn er mørkhudede!!

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan ikke si at jeg har opplevd dette. Mulig at mange av de kan være litt røffe og går litt hardt i taklingene, men ikke noe mer en dette. Er forsåvidt vestkant og bærumslaga som er verst etter min mening, makan til arrogante og selvgode folk. De pleier i tillegg ofte å filme til seg noen frispark.

Lenke til kommentar

Problemstillingen her er ikke hvorvidt folk filmer eller spiller hardt. Det handler ikke om fotball i det hele tatt. Det handler om blind vold og trusler. Det handler spytting og drittkasting.

 

Nede i ligasystemet spiller de alle fleste for moros skyld, og da er det begrenset hva en gidder å ta i mot. Både som spiller og dommer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er en av de personene som klikker når jeg blir urettferdig behandlet på banen. Jeg er from som et lam, men hvis en person prøver å skade meg på gressmatten så svartner det for meg. Jeg har ikke erfart at utlendinger er verre enn andre, for meg så er uansett motstanderne hatobjekter helt til kampen er over. Min mening: Hvis noen sparker deg ned helt uten mål og mening så reiser du deg opp og dytter dem ned i bakken og spør hva i helvete de holder på med.

Lenke til kommentar

use the albow... :) neida, jeg vet når jeg spiller fotball, er det noen som filmer, så gir jeg dem noe å falle for. Altså driver dem å filmer så er du ekstra hard slik at de virkelig får kjenne, ikke ufin med HARD. Visst noen er hard mot det, vær hard tilbake, visst noen er ufin si ifra, be personen skjerpe seg. evnt, bruke albuen i en duell, ok du risikerer kort, men mest sannsynlig får du advarsel og han får vondt...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det er faktisk vanskeligere å få bukt med det her, en mange påstår. Første steg burde uansett være å sørge for at dommerne slår hardt ned på dårlig oppførsel tidlig i kampen(noe jeg opplever at de ikke gjør), blir det delt ut to gule de første fem blig gjerne spillerne mer forsiktige. Dessverre hender det at kamper går av hengslene, noe jeg oplevde forrige onsdag da vi endte opp med å forlate banen i protest, jeg har aldri opplevd noe lignende og banen lignet mest på en boksearena. Det hører med til historien at vi nå får minuspoeng og dermed mister 1 plassen i serien :no:

Lenke til kommentar
Kan ikke si at jeg har opplevd dette. Mulig at mange av de kan være litt røffe og går litt hardt i taklingene, men ikke noe mer en dette. Er forsåvidt vestkant og bærumslaga som er verst etter min mening, makan til arrogante og selvgode folk. De pleier i tillegg ofte å filme til seg noen frispark.

6802991[/snapback]

Ikke enig...

Lenke til kommentar
Det er faktisk vanskeligere å få bukt med det her, en mange påstår. Første steg burde uansett være å sørge for at dommerne slår hardt ned på dårlig oppførsel tidlig i kampen(noe jeg opplever at de ikke gjør), blir det delt ut to gule de første fem blig gjerne spillerne mer forsiktige. Dessverre hender det at kamper går av hengslene, noe jeg oplevde forrige onsdag da vi endte opp med å forlate banen i protest, jeg har aldri opplevd noe lignende og banen lignet mest på en boksearena. Det hører med til historien at vi nå får minuspoeng og dermed mister 1 plassen i serien :no:

6856515[/snapback]

 

Var dette utlendinger?

Lenke til kommentar
Det er faktisk vanskeligere å få bukt med det her, en mange påstår. Første steg burde uansett være å sørge for at dommerne slår hardt ned på dårlig oppførsel tidlig i kampen(noe jeg opplever at de ikke gjør), blir det delt ut to gule de første fem blig gjerne spillerne mer forsiktige. Dessverre hender det at kamper går av hengslene, noe jeg oplevde forrige onsdag da vi endte opp med å forlate banen i protest, jeg har aldri opplevd noe lignende og banen lignet mest på en boksearena. Det hører med til historien at vi nå får minuspoeng og dermed mister 1 plassen i serien :no:

6856515[/snapback]

 

Var dette utlendinger?

6856776[/snapback]

 

1/3 del av dem kanskje, ikke nødvendigvis vbare utlendinge somskaper bråk. Mån nevnes at det er lagene med flest utlendinger som ofte er de verste og spille mot.

Endret av Tristar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...