Gå til innhold

Lagene fra østkanten, jeg er drittlei


fakey

Anbefalte innlegg

Nå er det igang igjen. Hver eneste sessong får vi jo selvfølgelig alle lagene fra østkanten i oslo. Hver gang ender det med det samme, at vi mottar drapstrusler og slike ting under og etter kampen. De skal krangle under hele kampen, og de skal prate til oss på et eller annet rart språk. Så er det taklingene dems. Idag skulle jeg dempe ballen rolig på hodet jeg, istede blir jeg skallet ned bakfra av en farget/mørkhudet <- make your choice.

 

Etter dette er det drapstrusler, så skal de banke meg og lagkameratene mine.

 

Hvorfor får disse lagene i det hele tatt lov til å spille? De som holder på med dette burde utestenges.

 

(Og til dere som tenker "åhh, han er rasist": Nei jeg er ikke det. Men jeg føler litt "bor dere her, så oppfør dere" etter disse kampene, men det går over)

 

EDIT: Sensurert littegranne.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvorfor skulle de ikke få lov til å spille fotball? Skal de bli nektet å spille fotball fordi de kommer fra et annet land eller har annen hudfarge? Det er nesten det du prøver å si. For å si det enkelt, drittsekker kommer i all slags fasonger og farger. Hvis de plager deg så mye så slutt med fotball da vel, eller bare drit i oppførselen deres. Hvis dere ikke slenger tilbake med dritt eller tar tilbake så kommer ikke drapstruslene. Det var vel ikke sånn at de skallet deg ned, også kom med drapstrusler uten at du eller dine kamerater hadde gjort noe?

6785582[/snapback]

 

Åja, siden vi går inn i en takling mot dem skal de få lov å komme med drapstrusler. Du er smart.

Lenke til kommentar

Nå snakket du ikke om at du taklet dem. Du snakket om en heading der du ble skallet ned og plutselig kom drapstruslene. Fortell gjerne HELE historien først før du kommer med en slik kommentar.

 

 

Og forklar gjerne hvordan fotballkretsene rundt om kan forhindre at de kan spille fotball.

 

fox88: Ikke ta altfor seriøst. Ikke alle som kommer med drapstrusler mener alvor med det. Spill fotball og ha det moro sier jeg.

Lenke til kommentar
Nå snakket du ikke om at du taklet dem. Du snakket om en heading der du ble skallet ned og plutselig kom drapstruslene. Fortell gjerne HELE historien først før du kommer med en slik kommentar.

 

 

Og forklar gjerne hvordan fotballkretsene rundt om kan forhindre at de kan spille fotball.

 

fox88: Ikke ta altfor seriøst. Ikke alle som kommer med drapstrusler mener alvor med det. Spill fotball og ha det moro sier jeg.

6785637[/snapback]

Åja så det er da ok siden jeg taklet han først. Du er smartere enn jeg først trodde.

 

Dommeren kan ta tak i problemet å utestenge spillere som gjør dette.

 

Så ille er det _ikke_, eneste som jeg ser som negativt med å spille mot østkantlag er at det er langt å kjøre. Alltid en eller annen tullete beck som er litt treg og dermed litt for glad i drakten min, men bare spill med så ender de fort opp med kort.

 

Hvilke lag er det du mener er så ille?

6785640[/snapback]

Hva vet du om dette, har du kanskje sett kampene våre? Siden det er en tullete beck som liker å holde i din trøye, så betyr det at det er det som skjer i våres kamper også?

 

Drapstrusler er alvorlig, tenk over det, har ingenting på en fotballbane å gjøre.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Nå må du gi deg med tåpelige kommentarer. Hvor har jeg sagt at det er OK? Lær deg å lese gutt. Nytter ikke å si at jeg er "smart". Det er faktisk du som ikke skjønner hva du skriver.

 

Nei det er ikke dommeren som kan utestenge spillerene, det er fotballkretsen som gjør. Det dommeren kan gjøre er å rapportere det, hvis dere snakker med dommeren. Ja, du er smart du også. *rullemedøya*

6785675[/snapback]

Måten du skriver antyder at du forsvarer det.

Lenke til kommentar
fox88: Ikke ta altfor seriøst. Ikke alle som kommer med drapstrusler mener alvor med det. Spill fotball og ha det moro sier jeg.

6785637[/snapback]

 

80% mener det :hrm: Men jeg er ikke akkurat den type som stikker av, jeg utfordrer alltid når noen truer eller er frekk mot meg.

6785683[/snapback]

 

Å ta igjen hjelper aldri. Det gjør ting som oftest verre. Bare ignorer de som gjør det. Det kan være vanskelig, men prøv. Ja 80% mener det ja, og de har vel også gjort det siden du mener at de mener det? Altså, de som sier sånt har det bare i kjeften.

Lenke til kommentar
Nå må du gi deg med tåpelige kommentarer. Hvor har jeg sagt at det er OK? Lær deg å lese gutt. Nytter ikke å si at jeg er "smart". Det er faktisk du som ikke skjønner hva du skriver.

 

Nei det er ikke dommeren som kan utestenge spillerene, det er fotballkretsen som gjør. Det dommeren kan gjøre er å rapportere det, hvis dere snakker med dommeren. Ja, du er smart du også. *rullemedøya*

6785675[/snapback]

Måten du skriver antyder at du forsvarer det.

6785691[/snapback]

 

Wow, det var jammen et flott argument. Litt av en påstand du. Da kan jeg si at du er rasist da pga måten du skriver. Ærlig talt, skjerp deg.

6785721[/snapback]

"ok".

 

Du har fortsatt ikke svart på om du syns drapstrusler er ok?

Lenke til kommentar
jeg er en ekte vikingkjemper, ingen utlendinger får lov å si/gjøre hva de vil med en som kommer fra selvest landet hvor der vi spiller i..

6785716[/snapback]

 

Javel. Litt av en kommentar. :thumbdown:

6785733[/snapback]

 

Du er altså en av de hvem som lar utlendinger å gjøre hva de vil med landet vårt?

 

Men tilbake til saken, er det kult når en sier at han skal banke deg. Når kamp er over, går han til deg med 7-10kompiser?

Lenke til kommentar
Nei det er ikke greit, men det kan forekomme. Jeg gir uansett blaffen i hva andre spillere gjør eller sier så lenge jeg oppfører meg.

6785746[/snapback]

Der kom det ja, satt langt inne. Da er vi enige da.

6785750[/snapback]

 

Jeg kan se at du er 16 år. Prøv å være litt mer voksen. Satt langt inne? Skjerp deg gutt.

 

Du er altså en av de hvem som lar utlendinger å gjøre hva de vil med landet vårt?

 

Men tilbake til saken, er det kult når en sier at han skal banke deg. Når kamp er over, går han til deg med 7-10kompiser?

 

Hvor har jeg sagt at jeg vil at utlendinger skal gjøre som de vil med Norge? Vi diskuterer FOTBALL her, ikke kriminalitet og hva som ellers skjer i Norge.

 

Jeg har hatt så mange etter meg etter en fotballkamp. Da har jeg bare gått vekk. Det er ikke verre enn det. Dessuten finnes det trenere og dommeren rett ved. Men så klart, du som er en "vikingkjemper" har sikkert problemer med å bare gå vekk.

Lenke til kommentar
Nei det er ikke greit, men det kan forekomme. Jeg gir uansett blaffen i hva andre spillere gjør eller sier så lenge jeg oppfører meg.

6785746[/snapback]

Der kom det ja, satt langt inne. Da er vi enige da.

6785750[/snapback]

 

Jeg kan se at du er 16 år. Prøv å være litt mer voksen. Satt langt inne? Skjerp deg gutt.

 

Du er altså en av de hvem som lar utlendinger å gjøre hva de vil med landet vårt?

 

Men tilbake til saken, er det kult når en sier at han skal banke deg. Når kamp er over, går han til deg med 7-10kompiser?

 

Hvor har jeg sagt at jeg vil at utlendinger skal gjøre som de vil med Norge? Vi diskuterer FOTBALL her, ikke kriminalitet og hva som ellers skjer i Norge.

 

Jeg har hatt så mange etter meg etter en fotballkamp. Da har jeg bare gått vekk. Det er ikke verre enn det. Dessuten finnes det trenere og dommeren rett ved. Men så klart, du som er en "vikingkjemper" har sikkert problemer med å bare gå vekk.

6785783[/snapback]

Voksen? Jeg er bare 16 som du nevnte.

 

Og skal utlendinger få gjøre hva de vil på fotballbanen da? Skjønner ikke helt hva du prøver å si her.

Lenke til kommentar

Selv har jeg kun en kamp mot et "østkantlag". Oslo City i 5. divisjon. To av våre spillere ble slått, en i ryggen og en halsen. Slagene kom uten noen form for provokasjon mens spillet forgikk på på den andre siden av banen.

 

Det er nesten umulig for dommere og\ eller kretsen å gjøre noe med det. Dommeren er stort sett alene, og kan gi rødt kort som strengeste straff. Kretsen tar stilling til en eventuell utestengelse basert på dommerens rapport.

 

Men når utestengelsen begynner, har Abdul skiftet navn til Hassan. Værre er det ikke.

Lenke til kommentar
Men når utestengelsen begynner, har Abdul skiftet navn til Hassan. Værre er det ikke.

:!:

 

Jeg liker heller ikke å motta drapstrusler o.l.. Det skal sies at her oppe i nord forekommer det ikke ofte, men vi har mer enn nok av usportslige oppførsler. Selv liker jeg å provosere motstanderen, men det går aldri lengre enn ett lite rykk i skjorta eller lignende. Drapstrusler er alltid alvorlig, og det skal jo behandles som om det var mannen i gata som sa det. Det er jo det samme som det som skjedde med Henke og Zidane.. De gjorde noe ulovlig, og plutselig mener alle at dem skal i fengsel osv.. Drapstrusler er davel like ulovlig, og bør vel straffes på lik linje med andre regelbrudd?

Lenke til kommentar
Nei det er ikke greit, men det kan forekomme. Jeg gir uansett blaffen i hva andre spillere gjør eller sier så lenge jeg oppfører meg.

6785746[/snapback]

Der kom det ja, satt langt inne. Da er vi enige da.

6785750[/snapback]

 

Jeg kan se at du er 16 år. Prøv å være litt mer voksen. Satt langt inne? Skjerp deg gutt.

 

Du er altså en av de hvem som lar utlendinger å gjøre hva de vil med landet vårt?

 

Men tilbake til saken, er det kult når en sier at han skal banke deg. Når kamp er over, går han til deg med 7-10kompiser?

 

Hvor har jeg sagt at jeg vil at utlendinger skal gjøre som de vil med Norge? Vi diskuterer FOTBALL her, ikke kriminalitet og hva som ellers skjer i Norge.

 

Jeg har hatt så mange etter meg etter en fotballkamp. Da har jeg bare gått vekk. Det er ikke verre enn det. Dessuten finnes det trenere og dommeren rett ved. Men så klart, du som er en "vikingkjemper" har sikkert problemer med å bare gå vekk.

6785783[/snapback]

Voksen? Jeg er bare 16 som du nevnte.

 

Og skal utlendinger få gjøre hva de vil på fotballbanen da? Skjønner ikke helt hva du prøver å si her.

6785799[/snapback]

 

Som jeg sa tidligere, jeg har ikke sagt noe om at de skal få gjøre som de vil, eller i det hele tatt antydet til at de skal få lov til å gjøre som de vil. Reglene skal følges av ALLE.

 

jarmo: Ok, sjef. Jeg er nok ikke den eneste som bør roes ned :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...