Enceladus Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Hoho, du skulle ha holdt på i gamledager når alle RTS hadde fixed bird's eye view. Ikkeno kamera å zoome inn og ut, nei! 6836271[/snapback] Jeg har ikke noe imot fixed bird's eye view om du får servert et kamera som står et stykke ifra bakken, og kan se hele basen din i et skjermbilde. Jeg gir blanke i om du kan zoome inn og ut. Bare du får den virkelig gode oversikten så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 (endret) Hvis jeg ikke har "Winter Assualt" (første expansion pack), får jeg da med rasene i "Dark Crusade"? Endret 11. september 2006 av Luchy Lenke til kommentar
Haugli Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Herregud for et tragisk kamera det er i denne serien. Jada trøkk oss ned i jorda så vi ikke ser en dritt av hva som foregår Hater denne trenden. Jeg vil ha oversikt! Vel da er det fire titler jeg ikke gidder å spille pga hemma kamera. Warcraft 3, battle for middle earth, generals og Dawn of war 6827931[/snapback] HOLD INNE SHIFT SÅ VELGER DU KAMERAVINKEL! Lenke til kommentar
DeZtr0 Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Hvis jeg ikke har "Winter Assualt" (første expansion pack), får jeg da med rasene i "Dark Crusade"? 6841138[/snapback] Den er stand alone versjon ja! eller det vil si at du kan bare velge de to nye rasene vis du ikke har Dawn of War eller Winter Assualt. Vis du ikke har Winter Assualt da får du ikke styre Imperal army eller ka den heter Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Hvis jeg ikke har "Winter Assualt" (første expansion pack), får jeg da med rasene i "Dark Crusade"? 6841138[/snapback] Den er stand alone versjon ja! eller det vil si at du kan bare velge de to nye rasene vis du ikke har Dawn of War eller Winter Assualt. Vis du ikke har Winter Assualt da får du ikke styre Imperal army eller ka den heter 6859664[/snapback] Det er forsåvidt ikke helt korrekt. Dark Crusade lar deg velge mellom alle 7 rasene i single player kampanjen. Begrensingen til de 2 nye rasene er kun i multiplayer. Hvis ikke du har prøvd noen av de tidligere Warhammer 40K: Dawn of War spillene (originalen pluss expansion), så er faktisk dette et glimrende sted å starte siden kampanjen her er mye bedre enn de tidligere spillene. Hvis du da liker det så finner du bare en samle pakke med de første utgivelsene for en billig penge, eller kjøper Warhammer 40K:Dawn Of War Anthology. Denne inneholder original spillet samt de 2 ekspansjons pakkene Winter Assault og Dark Crusade. Personlig synes Dawn of War serien er noe av det bedre jeg har spillt innen RTS sjangeren og anbefaler det på det varmeste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg