Gå til innhold

Kjøp av liten,lett&fin bærbar

kfinne

Anbefalte innlegg

Jeg ser etter en laptop til kjæresten min. Maskinen skal brukes til skriving, surfing, en og annen film, og bilderedigering. Hun kommer til å bære endel på laptopen, så det er viktig at den ikke er for stor og tung. Helst 12" og under 2kg.

Siden den skal brukes til og på skole, er det svært viktig at den er så godt som lydløs, hvertfall ved lett bruk.

Hun vil også at den skal være fin :D

Prisen bør ikke overskride 10k.

Dersom noen har erfaringer, positive og negative, om en lignende laptop, settes dette stor pris på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Apple Macbook er min anbefaling til henne.

Hun syntes imidlertid denne er litt vid, og kunne godt tenkt seg en lettere 12"

PSdata sin Tundra 1012X ser veldig bra ut, men ifølge hw.nos test av Komplett Notebook S260 (som er den samme maskinen), har den endel viftestøy

Viftestøy skal, ifølge hw.no, også være irriterende høyt på FSC Amilio Si1520

Noen erfaringer med noen av disse?

Noen som har erfaring med Komplett sin Notebook S262, eller er dette samme greia som S260?

Endret av kfinne
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Prøvde en latitude x1 tror jeg.altfor liten skjerm og tastatur.vond i øynene og fingrer

6789343[/snapback]

Vel, det er nok smak og behag. Jeg kjøpte X1 da den kom ut for 1,5 år siden, og har brukt den flere timer daglig i jobb siden det. Ja, skjermen er lyssvak, men oppløsningen er helt grei. Tastaturet er fantastisk til å være så lite. Vondt i øyne og fingre har jeg aldri hatt, og jeg som nevnt brukt laptopen MYE.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...