Gå til innhold

Ingen 1080p filmer med 500$ PS3.

Staal

Anbefalte innlegg

Er vel de færreste som har hdmi-inngang på tv'en sin, så synes det er langt mer naturlig at de legger ved komponent eller hva det nå er i stedet for å dyre til hele greia med en hdmi-kabel. Og den billige ps3'en er vel ikke til salgs i norge uansett.

Ser ikke helt hva det sjokkerende poenget med denne tråden er :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var et brev til fanboys, ikke PS3 fanboys...at du plasserer meg i en "360"-gruppe får stå for din regning. Jeg bryr meg fint lite om hva som følger med PS3 eller ikke, hva som følger med 360 eller ikke, og hva som følger med Wii eller ikke.

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Alle driver jo å klager over at "det er jo ingen TV-er som støtter 1080p". Men om du ser på utvalget av TV-er på IFA-messen som holder på i tyskland nå, er stort sett nesten alle TV-ene med 1080p. Men disse blir jo ikke lansert før rundt nyttår, men det gjør vel ingenting, for det blir jo akkurat tidsnok til ps3.

Lenke til kommentar

ALLE som ikke har boksen på gutterommet ja :thumbup: Du kan f.eks prøve å trekke en R45 kabel forbi ei illsint kjerring eller mor for den saks skyld som helst ikke vil ha en  spilledåse i stua.. :w00t:

6786444[/snapback]

Du vet at de fleste gamere er mellom 20 og 30 og jeg har mine tvil på at så veldig mange av disse bor forsatt hjemme. Gjør de det, så tror jeg ikke en RJ45 kabel gjennom stuen er deres aller største problem.

Lenke til kommentar
Å vi kaver etter luft i Microsoftland hvor det ikke finnes en morgendag..  :tease:

Det er utrolig hvor snever enkelte blir i tankegangen når de får seg en slik xbox i stua.

Sammenligne en ledning som få har bruk for mot wireless som mer eller mindre er et must dersom man skal unngå å dra ledning over hele stua. :w00t:

Men det er vel nok et tafatt forsøk på å trekke opp folk her.. Nice try :p

6786334[/snapback]

Og i sonyland hever vi oss over alle andre.

Viss man har litt overblikk så ser man dobbeltmoralen i begge leire her. Ps-gutta roer hele greia ned og 1080p m/hdcp er ikke lenger nøye i 2010, selv om ps er den mest fremtidsrettede konsollen, samtidig som de snur rett om på argumentet om at ting er bedre når de følger med isteden for som ekstrautstyr. Ms leiren gjør akkuratt det samme, bare motsatt. Hele greia er helt forbanna latterlig.

Kan ikke begge bare innse at folk har forskjellige behov? For noen passer det at altmulig følger med og for noen er det utmerket å ha valget til å oppgradere når man selv finner det nødvendig.

Lenke til kommentar
Det var et brev til fanboys, ikke PS3 fanboys...at du plasserer meg i en "360"-gruppe får stå på din regning. Jeg bryr meg fint lite om hva som følger med PS3 eller ikke, hva som følger med 360 eller ikke, og hva som følger med Wii eller ikke.

6786501[/snapback]

Om du ikke er interresert i det, så undrer jeg meg litt over hvorfor du engasjerer deg i det hele tatt. :)

Men det passer deg vel gjerne ikke å diskutere det lenger.. Jaja, du vet nok best selv hvor du hører hjemme. Jeg skal ikke henge ut noen her selv om de ønsker å gjøre det ved å implisere fanboyisme. :)

Men on topic tror jeg vi har i og for seg gjort oss ferdig. Tittelen til denne tråden er feil og PS3 'light' er vel egentlig ikke av interesse for folk flest i første omgang iom at den ikke skal lanseres i Norge med det første. :thumbup:

Lenke til kommentar
blir kanskje litt offtopic: Men dette slo meg litt: Punkt 13 på avanore sin link 
13:  Will there be a charge for the PS3 online service?

-We are sticking with our philosophy of maintaining an open platform

Betyr dette at Sony ikke vil stille med servere til spilling onling, og at det blir slik at vi må stille med server selv?

6785740[/snapback]

Snakker meg om trolling :nei:

Her skal det ledes i villfarelse..

12. Will there be a charge for the PLAYSTATION®3 online service?

We are sticking with our philosophy of maintaining an open platform; the online basic services such as playing online games, accessing downloadable content, and staying connected with your friends will be offered to PLAYSTATION®3 users at no charge.

Jeg tror nesten det er noen som er ute etter å svartmale igjen jeg :whistle:

6785896[/snapback]

Var ikke ment å svartmale konsollen i det hele tatt. Du må slutte å være så på defensiven. Hvorfor skulle jeg svartmale en konsoll jeg har forhåndsbestilt?

Betyr dette at Sony ikke vil stille med servere til spilling onling, og at det blir slik at vi må stille med server selv?

Som du ser, var det her et spørsmål, så du kan jo svare meg på hva det betyr. For meg betyr open noen ganger thirdparty. Siden du er mer oppdatert enn meg på PS3, kan du si meg hva som faktisk er riktig og ikke avfeie det som trolling.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar
bor ikke hjemme nei.. Har ikke gjort det de siste 5 årene. Men vil allikevel ikke ha en kabel til liggende!! nok av de!! trådløst er et must!!

6786577[/snapback]

...og det er helt greit. Poenget mitt er at det er et personlig must, ikke et must for absolutt alle, derav sammeligningen med HDMI kabel.

Lenke til kommentar
blir kanskje litt offtopic: Men dette slo meg litt: Punkt 13 på avanore sin link 
13:  Will there be a charge for the PS3 online service?

-We are sticking with our philosophy of maintaining an open platform

6785740[/snapback]

Snakker meg om trolling :nei:

Her skal det ledes i villfarelse..

12. Will there be a charge for the PLAYSTATION®3 online service?

We are sticking with our philosophy of maintaining an open platform; the online basic services such as playing online games, accessing downloadable content, and staying connected with your friends will be offered to PLAYSTATION®3 users at no charge.

Jeg tror nesten det er noen som er ute etter å svartmale igjen jeg :whistle:

6785896[/snapback]

Var ikke ment å svartmale konsollen i det hele tatt. Du må slutte å være så på defensiven. Hvorfor skulle jeg svartmale en konsoll jeg har forhåndsbestilt?

Som du ser, var det her et spørsmål, så du kan jo svare meg på hva det betyr. For meg betyr open noen ganger thirdparty. Siden du er mer oppdatert enn meg på PS3, kan du si meg hva som faktisk er riktig og ikke avfeie det som trolling.

6786555[/snapback]

Heisann, :)

Når du plukker ut info som blir hengende som negativ ut fra sammenhengen tillater jeg med å kalle det trolling, om det nå ble gjort bevisst eller ikke.

Jeg kan godt gå tilbake på svartmalings kommentaren min. Den var unødvendig uansett.

Nå da det var det brakt på det rene så står det i klartekst: Nei, Sony vil ikke ta betalt for online tjenstene.

Sony har til hensikt å konkurrere med MS på netttjenestene, og dette klarte de ikke med den modellen de hadde før på PS2. Virkemidlet som er mest naturlig vil være å lage en tilsvarende modell med gratis inngangsbillett.

Jeg synes forøvrig at jeg har hørt den 'jeg som skal ha en selv' kommentaren din før.. ;)

Lenke til kommentar
.....

Nå da det var det brakt på det rene så står det i klartekst: Nei, Sony vil ikke ta betalt for online tjenstene.

Sony har til hensikt å konkurrere med MS på netttjenestene, og dette klarte de ikke med den modellen de hadde før på PS2. Virkemidlet som er mest naturlig vil være å lage en tilsvarende modell med gratis inngangsbillett.

Jeg synes forøvrig at jeg har hørt den 'jeg som skal ha en selv' kommentaren din før..  ;)

6786719[/snapback]

:roll:

Jepp, har nok nevnt det før at jeg skal ha PS3 før ja, og hvis du husket det, burde du visst at jeg ikke svartmalte konsollen. Om jeg er kritisk til den? Tja, litt. Kritisk bør man være hvis man skal bruke flere tusen på en konsoll.

Uansett, fikk svaret jeg ønska.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...