Iris_L Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Finnes det en plass på nettet hvor man kan lime inn en hel tekst på bokmål, og få det oversatt til nyorsk? Eller noe lignende Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Lime inn her og håpe på at det er noen som er snille og oversetter for deg? Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Lime inn her og håpe på at det er noen som er snille og oversetter for deg? 6785032[/snapback] Hehe.. Nei det skal dere få slippe. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Nei da vet jeg ikke, men er jo lov å prøve Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Du kan alltids prøve denne, som kennethdammyr her på forumet har laga. Lenke til kommentar
Iris_L Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Fin, men kanskje ikke helt riktig :!: Bokmål: Heisann, jeg heter Stine og jeg elsker Italia. Nynorsk: Heisann, eg heter Stine og jeg elsker Italia. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Den var rett og slett elendig. :!: Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Masse feil på den, ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå