Jimmy Pop Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Jeg liker de ikke. Har hørt et par sanger av de, sett noen små innslag (dvs et par sanger) på tv, og har trukket konklusjonen:jeg liker dem ikke! det er en ærlig sak, og jeg respekterer de som synes de er bra for det de er og den stilen de spiller. Jeg respekterer derimot ikke de som synes de er kul fordi gitaristen ser ut som en klovn på scenen eller fordi hun synger "annerledes". Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 01:01, skrev Olethros:Hvis jeg hadde vært "fordomsfull" hadde jeg vel ikke blåst en god hundrings på konsertbilletten i det hele tatt. Nei, for "De derre homsetassene med glam-rock gitar, fele og lolita-vokalist rakk ikke opp til fretex-dressbukseknærne til ompa-gutta fra Bryne/Haugesund/Bergen engang!" er jo pen omtale og kan umulig være rotet i fordommer. Quote: Prøv å dra i gang minst tre hjerneceller før du poster neste gang! Ditto. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Quote: Den 2002-11-07 15:14, skrev Jimmy Pop:Jeg liker de ikke. Har hørt et par sanger av de, sett noen små innslag (dvs et par sanger) på tv, og har trukket konklusjonen:jeg liker dem ikke! Det skal du få lov til. :wink: Quote: Jeg respekterer derimot ikke de som synes de er kul fordi gitaristen ser ut som en klovn på scenen eller fordi hun synger "annerledes". Enig. Og som sagt, gitaristens opptreden var litt for mye for min smak. En av grunnene til at jeg liker dem så godt, er at Gunnhild minner meg vokalmessig sinnsykt om Kari Rueslåtten, som etter 3rd And The Mortal gjorde solodebuten Spindelsinn som var veldig "folk-aktig" (jeg vet ikke om det faller under din definisjon av "annerledes" :wink: ). Gåte er for meg en slags forsettelse av Spindelsinn, mens Kari Rueslåtten gikk pop-veien med plate nummer 2, Mesmerized. Plate nummer 3, Pilot, er bedre, men enda ikke Spindelsinn 2. Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 7. november 2002 Del Skrevet 7. november 2002 Quote: LarsC skrev (2002-11-07 16:59):Enig. Og som sagt, gitaristens opptreden var litt for mye for min smak. En av grunnene til at jeg liker dem så godt, er at Gunnhild minner meg vokalmessig sinnsykt om Kari Rueslåtten, som etter 3rd And The Mortal gjorde solodebuten Spindelsinn som var veldig "folk-aktig" (jeg vet ikke om det faller under din definisjon av "annerledes" :wink: ).Gåte er for meg en slags forsettelse av Spindelsinn, mens Kari Rueslåtten gikk pop-veien med plate nummer 2, Mesmerized. Der kom det veldig masse nytt for meg... Skal prøve å sette meg inn i noe av dette, siden du faktisk har giddet å interessere deg for det... Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. november 2002 Forfatter Del Skrevet 7. november 2002 Ja, ok, jeg vet ikke alltid når man bør slutte å skrive. :smile: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Mest sannsynlig for to poster siden, men for kronen på verket: Her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå