Gå til innhold

Lang ventetid fra netthandelen.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja det har vært en utfordring å få varene raskt nok unna. Den største grunnen er at vi tar forskuddsbetaling og må dermed vente til pengen er på vårt lager.

 

Vi jobber i hele tiden med å få ned denne tiden.

I det siste så har vi gått over fra å få 1 fil hver dag til å få 2 bankfiler i fra banken. Dermed vil noen oppleve at det går raskere nå.

Det har også nettopp vært sommerferie og det har medført endel lengre ventetider.

 

Men som dere skriver vi er ikke verdens raskeste. Vi kommer vel heller ikke til å bli det med det første heller, men vi skal bli bedre.

 

Einar

Lenke til kommentar

Ja det er helt riktig at alt begynner på 1 krone. Så makten har vi gitt til forbrukerne. Prisene bestemmer de.

 

tror netthandelen tjener sykt, har innkjøpspris på de webcamene de selger  på under 10kr og selger for over 100kr.....

6805657[/snapback]

 

 

Lurer felt på hvordan du vet våre innkjøpspriser og hvilket webcamera er det du snakker om? Og igjen vi selger ikke noe for 100 kroner, men tilbyr varer på auksjon. Kan være du ikke helt har fått dette med deg:)

 

Vi snakkes.

 

 

Einar.

Lenke til kommentar
Man kan regne med opp til et par uker.

6809238[/snapback]

 

 

Det var nok noe mye du. Men feil kan skje.

 

Einar

6812660[/snapback]

Jeg har kjøpt en del fra netthandelen og det har gått ca. 1,5 uke. Er en stund siden sist nå. Det har tatt 2-3 dager før dere har sendt ut, men det er posten som har vært det trege leddet.

Lenke til kommentar
Man kan regne med opp til et par uker.

6809238[/snapback]

 

 

Det var nok noe mye du. Men feil kan skje.

 

Einar

6812660[/snapback]

Jeg har kjøpt en del fra netthandelen og det har gått ca. 1,5 uke. Er en stund siden sist nå. Det har tatt 2-3 dager før dere har sendt ut, men det er posten som har vært det trege leddet.

6814671[/snapback]

 

 

 

Ja der kan ikke vi hjelpe så mye.

Men det skal bli raskere i fremtiden.

 

Vi vil også åpne opp når vi bygger nytt bygg, som skal være klart fra 1 august neste år at kundene kan hente varen selv.

 

Det tror vi vil bli veldig godt mottatt, da kunden sparer frakten. Samt at du kan få varen omtrent på dagen.

Endret av Netthandelen_Norge_AS
Lenke til kommentar
Heisann

 

Vant nettop ei lykt på netthandelen.no..

Noen som vet når jeg kan forvente den i posten?

 

Mvh

 

EvenruD

6784962[/snapback]

 

 

Litt avhengig av hvor i landet du bor, men hos meg (Nordmøre) har det tatt en 7-9 dager.

 

Dag 1 pengene overføres

Dag 2 Netthandelen har registrert din innbetaling og du kan se ditt pakkenummer. Status på pakkesporingen er "Søgne - Mottatt data om forsendelse" (eller noe i den dur, husker ikke eksakt)

Dag 3 og 4 Pakkesporing "Søgne - Mottatt data om forsendelse" Her går det tregt, om det er Posten eller Netthandelen sin feil vet jeg ikke, men det virker som om Posten henter pakkene hos Netthandelen og kjører rubb og stubb til Oslo for sortering.

Dag 5 Innlevert Postterminal Oslo

Dag 6 Omlastingstingsterminal i din region (dette kan nok ta lenger tid om du bor i Nord-Norge)

Dag 7 Ankommet postkontor for utlevering.

 

Legg inn en helg her så går det 1-2 dager til før du har varene dine.

 

Mottok varer sendt med Tollpost Globe en dag før varene som ble sendt med Posten ankom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...