MattMan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ser jo ganske lovende ut dette her.. Så lenge frameraten er stabil ser jeg ikke bortifra at dette kan bli en stor tittel på grafikken alene. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Var rimelig "fake" stemning på kommentarene på xboxyde også. Viss disse bildene sprer seg om ild og er fake, så vil nok ms eller turn10(?) komme med en kommentar. 6785011[/snapback] Rimelig sikker på at dette er fake. Trådstarter burde være sikker på at disse er ekte da tråden er "ekte Forza 2 bilder" Endret 1. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Fy F så bra grafikk den gamle xboxen drar *skynde seg til xboxen og sjekke rsc* 6785015[/snapback] Det verste er at Rallisport 1 ser omtrent like bra ut som Rallisport 2. Og det var et lanseringsspil til Xbox her. Endret 1. september 2006 av Staal Lenke til kommentar
MattMan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Dessverre har ikke det en døyt å si, da flesteparten sitter på 21" TVer med Komposittingang. Dessuten er xbox1 spillene i 480i, så oppskaleringen gjør at det gjør litt mer vondt. Men det er sant at evolusjonen ikke er gargantuansk, det er sant. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) This has also been an important week for the graphics and systems devs in getting much better numbers out of game performance. Framerates are hopscotching at regular intervals toward the magical number of 60, while more and more post-effects are turned on in the graphics department. Animating 3D crowds, animated 3D grass, and high dyynamic-range lighting are just a few of the elements that have recently been activated in the game... which coincides really nicely with the fact that art director John Wendl has just finished up capturing another batch of really impressive screenshots for yet another big print gaming magazine. It won't be long now folks. Link Ser du noen 3D grass på bildene? Så dette er bare BS. Trådstarter vil bare provosere og slenge mest mulig dritt til alt og alle Endret 1. september 2006 av avanore Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) At han er 100% sikker og lager en tråd om ekte Forza 2 bilder, er bare sprøyt når det ikke er offisielle bilder Endret 1. september 2006 av ttt Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 At han er 100% sikker og lager en tråd om ekte Forza 2 bilder, er bare sprøyt når det ikke er offisielle bilder 6785222[/snapback] Disse er blitt postet overalt som Forza 2 bilder. Og hvordan tror du noen skulle kunne klare/gidde å jukse det gameplay bildet f.eks ? er ikke bare å ta et Forza 1 bilde og forstørre oppløsningen akkurat. HUD og alt slikt er også helt annerledes. Hvis noen har laget disse bildene med juks så skal jeg spise pelslua mi. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvis noen har laget disse bildene med juks så skal jeg spise pelslua mi. 6785297[/snapback] Nå håper jeg værtfall at disse bildene er fake. Mye tyder på det. Grasset er jo flatt og ikke i 3D som det skal være Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg tror at bilspill er den sjangeren som er nærmest det punktet hvor det ikke lenger har noe for seg å utvikle grafikken lenger. At dette skal være Forza 2 kjøper jeg ikke, det ser jo ut som en kjipaversjon av eneren, bare med motion blur og litt høyere oppløsning. Bakgrunnen så flat og livløs ut. Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvis noen har laget disse bildene med juks så skal jeg spise pelslua mi. 6785297[/snapback] Nå håper jeg værtfall at disse bildene er fake. Mye tyder på det. Grasset er jo flatt og ikke i 3D som det skal være 6785305[/snapback] Det går vel ikke an å se om det er i 3D eller ikke, på grunn av all motion blur`en. Men uansett? Gress i 3D? Håper da inderlig Forza har tenkt å bidra med noe mer enn det . Men, jeg skal slutte å plage, er det noen som vet hvor irriterende Staal sin posting kan være er det framtidige Ps3-eiere. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvis noen har laget disse bildene med juks så skal jeg spise pelslua mi. 6785297[/snapback] Nå håper jeg værtfall at disse bildene er fake. Mye tyder på det. Grasset er jo flatt og ikke i 3D som det skal være 6785305[/snapback] Det går vel ikke an å se om det er i 3D eller ikke, på grunn av all motion blur`en. Men uansett? Gress i 3D? Håper da inderlig Forza har tenkt å bidra med noe mer enn det . Men, jeg skal slutte å plage, er det noen som vet hvor irriterende Staal sin posting kan være er det framtidige Ps3-eiere. 6785369[/snapback] Jeg undrer på om de skal ha ei 3d marihøne i 3d gresset.. DA hadde jeg blitt nådd wow faktoren! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg undrer på om de skal ha ei 3d marihøne i 3d gresset.. DA hadde jeg blitt nådd wow faktoren! 6785386[/snapback] Bedre om det lå en PS3 på bakken i full 3D så kunne jeg tatt og svidd av litt gummi over den Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 :!: :!: :!: Såså, du vil sikkert få 3D-gresset ditt Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 :!: :!: :!: Såså, du vil sikkert få 3D-gresset ditt 6785415[/snapback] Poenget er at disse bildene ikke har det. Det er helt flatt og derfor er dette nok bare manipulerte bilder Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 http://www.gon.se/media/RalliSport_Challen...2_Xbox_i_28.jpghttp://www.gon.se/media/RalliSport_Challen...2_Xbox_i_29.jpg Rallisport Challenge 2. Xbox 1! Dette er bra grafikk. Og attpåtil 100% gameplay bilder. Ikke fancy replay shots. Beklager at jeg ikke har samme lave kravene som mange av dere til next gen. Må vel få lov å være skuffet ? 6784932[/snapback] Nå kjører ikke RC2 med 32xAA. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg undrer på om de skal ha ei 3d marihøne i 3d gresset.. DA hadde jeg blitt nådd wow faktoren! 6785386[/snapback] Bedre om det lå en PS3 på bakken i full 3D så kunne jeg tatt og svidd av litt gummi over den 6785398[/snapback] Jajaja, vi vet at du er sinna på PS3 :!: Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Skal bli morsomt og se om Staal spiser hatten sin når vi får bekreftet dette er bare juks og fanteri Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Nå er det også vanskelig å dømme grafikken på next-gen spill kun utifra still bilder mtp at disse generellt vil ha langt mer dynamiske effekter. Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Sikkert ikke ekte. Hvis man ser bort i fra motion bluren, er ikke grafikken bedre enn Forza 1. Lovet ikke MS 4x AA? Forza 1 benytter seg vel av 2x, og der er AA-en bedre. Det har for lengst gått opp for meg at Staal ikke kommer med mye god fisk. Noen bilder fra Forza 1: Edit: Dette er vha. en Intell-prosessor på 733 MHz, tipper grafikken på PS3, 360, og til og med Wii, blir ganske heftig når HW-en optimaliseres for fullt. Endret 1. september 2006 av superseven Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ja Forza ser lekkert ut,men de bildene der er vel også litt finpusset på Fikk faktsk lyst til åslenge på Forza as we speak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå