Gå til innhold

Første ekte Forza 2 bilder.

Staal

Anbefalte innlegg

847_0001.jpg

847_0002.jpg

847_0003.jpg

http://www.xboxyde.com/news_3417_en.html

Eh...Dette var seriøst dårlig.

Og nei, ikke kom her og beskyld meg for å klage. Jeg spiller nesten bare bilspill og dette så jeg nesten frem til. Grafikken var skikkelig skuffende.

Og dette motion bluret burde bare være noe de har lagt til for effekt i disse bildene, skal pokker ikke ha noen blur i spillet sånn som PGR3.

Endret av Staal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eh...Dette var seriøst dårlig.

Og nei, ikke kom her og beskyld meg for å klage. Jeg spiller nesten bare bilspill og dette så jeg nesten frem til. Grafikken var skikkelig skuffende.

Og dette motion bluret burde bare være noe de har lagt til for effekt i disse bildene, skal pokker ikke ha noen blur i spillet sånn som PGR3.

6784870[/snapback]

Ta deg en tur ut i det virkelig liv istedet. Det virker som ingenting fra spill gjør deg fornøyd. I min mening har du alt for høye forhåpninger til hva spillekonsollene kan få til.

Ser du bilene, ser du hvordan omgivelsene skinner tilbake fra lakken på bilene? Ser du at det er rimelig bra AA? Synes det ser bra ut.

Og hvis man titter på bilder fra billøp så prøver ofte fotografene å fange slike bilder der "motion blur" effekten på bakgrunnen gir følelse av fart samtidig som hovedmotivet ser skarpt ut. For meg virker det som disse screenshotsene prøver å få til samme effekten. Det øverste er ikke helt bra i så måte, men det to andre er.

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Hehe, ikke for å være slem(kanskje offtopic). Men nå har jeg sittet en del dager og bare lest trådene her på forumet. Og hver gang ender det med at Staal kommer med noen absurde kommentarer.

For og komme til poenget, hva forventer du av en konsoll som fortsatt er i startfasen. Og en annen ting? Forventer du virkelig grafikk som er så lik at du ikke kan ta feil av din egen hånd, og hånden på spillet?.. Synes du går litt langt en del ganger..

Lenke til kommentar
Må sette spørsmål om dette virkelig er Forza 2 bilder.

Det diskuteres heftig på et annet forum også om akkurat dette her.

Forza 1 bilde

6784925[/snapback]

Er opplagt Forza 2 bilder. Oppløsningen er langt høyere.

Men at folk er i tvil om at det er Forza 1 eller 2 sier jo det meste.

Endret av Staal
Lenke til kommentar
Skulle ikke det første av Forza 2 ingame vises om 8 dager eller noe sånn?

6784945[/snapback]

Ja var vel meningen det.

Ikke faen om dette er Forza 2

6784952[/snapback]

Det er det garantert. Bilder lekkes ofte ut før de skal. Skjer hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...