Staal Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) http://www.xboxyde.com/news_3417_en.html Eh...Dette var seriøst dårlig. Og nei, ikke kom her og beskyld meg for å klage. Jeg spiller nesten bare bilspill og dette så jeg nesten frem til. Grafikken var skikkelig skuffende. Og dette motion bluret burde bare være noe de har lagt til for effekt i disse bildene, skal pokker ikke ha noen blur i spillet sånn som PGR3. Endret 1. september 2006 av Staal Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Eh...Dette var seriøst dårlig. 6784870[/snapback] Selvfølgelig. Ingenting som er bra nok for deg. At du gidder å holde deg her på konsoll forumet Lenke til kommentar
nacho Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 må faktisk si meg enig, hvor fant du bildene? Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Eh...Dette var seriøst dårlig. Og nei, ikke kom her og beskyld meg for å klage. Jeg spiller nesten bare bilspill og dette så jeg nesten frem til. Grafikken var skikkelig skuffende. Og dette motion bluret burde bare være noe de har lagt til for effekt i disse bildene, skal pokker ikke ha noen blur i spillet sånn som PGR3. 6784870[/snapback] Ta deg en tur ut i det virkelig liv istedet. Det virker som ingenting fra spill gjør deg fornøyd. I min mening har du alt for høye forhåpninger til hva spillekonsollene kan få til. Ser du bilene, ser du hvordan omgivelsene skinner tilbake fra lakken på bilene? Ser du at det er rimelig bra AA? Synes det ser bra ut. Og hvis man titter på bilder fra billøp så prøver ofte fotografene å fange slike bilder der "motion blur" effekten på bakgrunnen gir følelse av fart samtidig som hovedmotivet ser skarpt ut. For meg virker det som disse screenshotsene prøver å få til samme effekten. Det øverste er ikke helt bra i så måte, men det to andre er. Dr Peedee Endret 1. september 2006 av Dr.Peedee Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360-hi...amage-Video-HD/ Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Må sette spørsmål om dette virkelig er Forza 2 bilder. Det diskuteres heftig på et annet forum også om akkurat dette her. Forza 1 bilde Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hehe, ikke for å være slem(kanskje offtopic). Men nå har jeg sittet en del dager og bare lest trådene her på forumet. Og hver gang ender det med at Staal kommer med noen absurde kommentarer. For og komme til poenget, hva forventer du av en konsoll som fortsatt er i startfasen. Og en annen ting? Forventer du virkelig grafikk som er så lik at du ikke kan ta feil av din egen hånd, og hånden på spillet?.. Synes du går litt langt en del ganger.. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Rallisport Challenge 2. Xbox 1! Dette er bra grafikk. Og attpåtil 100% gameplay bilder. Ikke fancy replay shots. Beklager at jeg ikke har samme lave kravene som mange av dere til next gen. Må vel få lov å være skuffet ? Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Må sette spørsmål om dette virkelig er Forza 2 bilder.Det diskuteres heftig på et annet forum også om akkurat dette her. Forza 1 bilde 6784925[/snapback] Er opplagt Forza 2 bilder. Oppløsningen er langt høyere. Men at folk er i tvil om at det er Forza 1 eller 2 sier jo det meste. Endret 1. september 2006 av Staal Lenke til kommentar
nacho Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Skulle ikke det første av Forza 2 ingame vises om 8 dager eller noe sånn? Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Skulle ikke det første av Forza 2 ingame vises om 8 dager eller noe sånn? 6784945[/snapback] Ja var vel meningen det. Ikke faen om dette er Forza 2 Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Skulle ikke det første av Forza 2 ingame vises om 8 dager eller noe sånn? 6784945[/snapback] Ja var vel meningen det. Ikke faen om dette er Forza 2 6784952[/snapback] Det er det garantert. Bilder lekkes ofte ut før de skal. Skjer hele tiden. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Nei jeg ble skuffet også. Spør igjen, kilde til bildene? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Sammenlignet med RSC2 fra xbox1 skal jeg være enig i at grafikken på de første bildene var virkelig ingenting å skryte av. Får for Forza2 sin skyld håpe de er fake... Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Disse bildene sier jo ingenting. Bare motionblur mann.. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Nei jeg ble skuffet også. Spør igjen, kilde til bildene? 6784969[/snapback] Lagt inn link i første post nå. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det er det garantert. Bilder lekkes ofte ut før de skal. Skjer hele tiden. 6784960[/snapback] Det har blitt bekreftet at grasset skal være i 3D. Dette er bare BS Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Disse bildene sier jo ingenting. Bare motionblur mann.. 6784980[/snapback] Der kom du ja Regnet med at du ville slenge en kommentar i denne posten Lenke til kommentar
nacho Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Var rimelig "fake" stemning på kommentarene på xboxyde også. Viss disse bildene sprer seg om ild og er fake, så vil nok ms eller turn10(?) komme med en kommentar. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fy F så bra grafikk den gamle xboxen drar *skynde seg til xboxen og sjekke rsc* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå