Gjest Slettet-i6XWZnn85h Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) <? $config_db_user = "***"; $config_db_db = "**"; $config_db_host = "***"; $config_db_pass = "***"; mysql_connect($config_db_host, $config_db_user, $config_db_pass); mysql_select_db($config_db_db) or die(mysql_errno() . ": " . mysql_error() . "<br>"); function createRandomText () { $chars = "abcdefghijklmnopqrstuvwxyzæøåABCDEFGHIJKLMNOPQRSTUVWXYZÆØÅ1234567890"; $Len = strlen ($chars) - 1; $String = '' ; for ($Run = mt_rand (1, 17); $Run; $Run--) { $String .= substr ($chars, mt_rand (0, $Len), 1); } return $String; } for($i = 1; $i <= 1000; $i++){ $word = createRandomText(); $md5 = md5($word); $sql = "INSERT INTO db_md5 (c_hash, c_word)VALUE('$md5', '$word')"; $sql = mysql_query($sql); } ?> noen som kan hjelpe meg med å skrive om denne til c++? Endret 1. september 2006 av Slettet-i6XWZnn85h Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 En ting er å spørre om hjelp med noe, det er en HELT annen å ligge ut arbeid til folk. Start selv, har du ikke peiling på C++ så gjør en innsats. Kom med spørsmål og du får hjelp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-i6XWZnn85h Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 eg prøver å finne ut hvordan eg gjør det. Er det noen som veit om den funksjonen er skriven? Eg prøver å lære meg c++ nå. Lenke til kommentar
darkspacemonster Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Å skrive om det der til C++ er ikke bare bare... Du burde begynne med en C++ bok heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-i6XWZnn85h Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 brude nok det.. å det er heller ingen her som ønsker å tjene penger.. Men takk for hjelpa ivertfall. Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) what? jeg trenger definitivt penger, og kan godt skrive om det der til c/c++ edit: ta gjerne kontakt på mail/msn/gtalk Endret 2. september 2006 av lnostdal Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 HAHA. Thats Lars. Kanskje du får noen peng også. Duh faen heller, jeg har en nerd i den nye klassen min. Vi kjente ikke hverandre.. jeg kjenner ikke deg, det gjør ikke han heller men allikvel vel har vi begge hørt om deg. haha e du verdens største attention hore innen programmerings miljøet NOrge ? Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 heh .. huffda :} Lenke til kommentar
Gjest Slettet-i6XWZnn85h Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 nå he eg just betalt 1500 kr for dette så takk for hjelpa. Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Åh; ikke noe problem. \o/ Lenke til kommentar
Peter Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 1500?? Greittt, noen hadde en feit timelønn! Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 lol - ja (ikke meg altså; øh, om noen tror det) Lenke til kommentar
Peter Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 lol - ja (ikke meg altså; øh, om noen tror det) 6805199[/snapback] Hehe, jeg trodde faktisk det var deg. Ikke fordi jeg aner noe om hva du tar når du utfører noe arbeid, men mer fordi du ikke nevnte noe om det i forrige post Men da lurer jeg veldig på om det var noen på forumet som gjorde jobben eller ikke? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-i6XWZnn85h Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 1500 er jo ein grei pris for det då. Folk jobber da heller ikkje gratis? men eg kunne fått til noe om skriving? sånn at den begynner på aaa aab aac aad Skjønner dere? sånn at man får med seg alle ordene som er mulige å lage.. hvis dere skjønner.? noen som kan hjelpe meg med å skrive en funksjon for dette? Lenke til kommentar
pertm Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Det kommer vel an på hvor lange ord en skal kunne lage det. Det blir et utrolig mange ord da f = 26^1 + 26^2 +.... 26^n f = antall ord hvis de er n tegn eller mindre og en bruker engelsk alfabet. Lenke til kommentar
lnostdal Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Tror `permutations' @ google gir deg det du trenger. (det finnes mange "ferdig-løsninger" for generering av permutasjoner på diverse comp.lang.*-grupper på Google Groups) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå