Gå til innhold

32" LCD-TV til oppunder 10k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde gått for samsung. Skal ha meg ny tv jeg også, og sikla lenge på denne. Men jeg skal nok heller ha 37"

https://prisguiden.no/product.php?productId=42029

Eller så kan jo denne være noe? selv om jeg synes designet er best på den første.

https://prisguiden.no/product.php?productId=42031

(samme som står utstilt sammen med xbox 360 på f.eks spaceworld og expert, bare i større versjon)

Lenke til kommentar

Takker for tips! :)

Den første likte jeg, skal se nermere på den. Jeg har allerede vurdert den andre, men databutikken.com er usikre på når de får den inn osv, og pixmania er jeg skeptisk til. :hmm:

Noen andre anbefalinger?

EDIT: Akkurat nå står det mellom denne og denne.

Hva sier folket?

Endret av edds
Lenke til kommentar

Er ikke disse to tv-ene nesten identiske når det gjelder specs? har ikke undersøkt så nøye enda.. men jeg tror de skal være veldig like....

Men s-serien er vel veldig ny i Norge. har tenkt på 37" utgaven av denne selv, men jeg finner ingen omtaler eller tester av den. Finner den heller ikke på samsung sine egne sider.. :hmm:

men så kan det jo hende jeg har oversett noe da..

Lenke til kommentar

Det er sikkert et lurt valg å gå for den. Samsung leverer bra varer, og jeg tror ikke du vil bli skuffa, hvertfall ikke ifølge specsene på denne tv'n. :thumbup:

Kan du skrive litt om hvordan tv'n er når du får den? pluss og minus sider med den. For jeg skal kanskje kjøpe 37" utgaven av den samme tv'n.. :) ta gjerne med hva du bruker den til også. Xbox, playstation, dvd osv...

:)

Lenke til kommentar
Det er sikkert et lurt valg å gå for den. Samsung leverer bra varer, og jeg tror ikke du vil bli skuffa, hvertfall ikke ifølge specsene på denne tv'n.  :thumbup:

Kan du skrive litt om hvordan tv'n er når du får den? pluss og minus sider med den. For jeg skal kanskje kjøpe 37" utgaven av den samme tv'n..  :)  ta gjerne med hva du bruker den til også. Xbox, playstation, dvd osv... 

:)

6815457[/snapback]

Det skal jeg gjøre. :)

Bestiller PC'en på mandag, da jeg får penger. De fikk den akkurat inn på lager, så jeg håper den ikke blir utsolgt igjen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...