edds Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei hå! Skal ha ny TV, som nevnt i tittelen. Hva kan dere anbefale? Skal helst være tilgjengelig fra komplett.no eller andre godt etablerte ("trygge") nettbutikker. Takk for all hjelp. Mvh Edds Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg hadde gått for samsung. Skal ha meg ny tv jeg også, og sikla lenge på denne. Men jeg skal nok heller ha 37" https://prisguiden.no/product.php?productId=42029 Eller så kan jo denne være noe? selv om jeg synes designet er best på den første. https://prisguiden.no/product.php?productId=42031 (samme som står utstilt sammen med xbox 360 på f.eks spaceworld og expert, bare i større versjon) Lenke til kommentar
edds Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Takker for tips! Den første likte jeg, skal se nermere på den. Jeg har allerede vurdert den andre, men databutikken.com er usikre på når de får den inn osv, og pixmania er jeg skeptisk til. Noen andre anbefalinger? EDIT: Akkurat nå står det mellom denne og denne. Hva sier folket? Endret 1. september 2006 av edds Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Er ikke disse to tv-ene nesten identiske når det gjelder specs? har ikke undersøkt så nøye enda.. men jeg tror de skal være veldig like.... Men s-serien er vel veldig ny i Norge. har tenkt på 37" utgaven av denne selv, men jeg finner ingen omtaler eller tester av den. Finner den heller ikke på samsung sine egne sider.. men så kan det jo hende jeg har oversett noe da.. Lenke til kommentar
edds Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Heh, etter litt nermere undersøkelser har jeg funnet ut at de to TV'ene er identiske, men den ene er med høyttalere og den andre er uten. Ser ut til at det blir den med, da, hvis ingen andre kommer med noen veldig gode forslag snart. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg skal også gå til innkjøp av 32" LCD-tv innen de nærmeste ukene. Valget har vært tøft, men det står nå mellom: Sharp LC32GA8E. og LG RZ32LX2. Lykke til med valget ditt! Jeg gleder meg iallefall som en liten unge. Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 På m51'n så er vel høttalerne skjult i underkant, og bruker såkalt phantom-sound. Lyden reflekterer på platen under og lyden blir sendt rett frem. Er høyttalerne på siden på s71'n? Er vanskelig å se på bildene.... Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Hei... Smartclub selger for tiden Sony 32 Klv32s10AE... Har desverre ikke noen link nå, men har sett på den og må si jeg liker bildet. Den får du for 9995 KR... Lenke til kommentar
edds Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Tusen takk for tipset, mulig jeg sjekker det ut. Nå har jeg nesten bestemt meg for Samsung LE32S71'en, men alle tips mottas takknemlig allikevel! Lenke til kommentar
ivemaole Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Det er sikkert et lurt valg å gå for den. Samsung leverer bra varer, og jeg tror ikke du vil bli skuffa, hvertfall ikke ifølge specsene på denne tv'n. Kan du skrive litt om hvordan tv'n er når du får den? pluss og minus sider med den. For jeg skal kanskje kjøpe 37" utgaven av den samme tv'n.. ta gjerne med hva du bruker den til også. Xbox, playstation, dvd osv... Lenke til kommentar
edds Skrevet 8. september 2006 Forfatter Del Skrevet 8. september 2006 Det er sikkert et lurt valg å gå for den. Samsung leverer bra varer, og jeg tror ikke du vil bli skuffa, hvertfall ikke ifølge specsene på denne tv'n. Kan du skrive litt om hvordan tv'n er når du får den? pluss og minus sider med den. For jeg skal kanskje kjøpe 37" utgaven av den samme tv'n.. ta gjerne med hva du bruker den til også. Xbox, playstation, dvd osv... 6815457[/snapback] Det skal jeg gjøre. Bestiller PC'en på mandag, da jeg får penger. De fikk den akkurat inn på lager, så jeg håper den ikke blir utsolgt igjen. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei. Det finnes ikke sjuogtredvetoms-TV fra Samsung. De opererer kun med 32" og 40". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå