Gå til innhold

Hva bør jeg betale for brukt D500?

pOOf

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skriver her fordi jeg lurer på et kjøp jeg skal gjøre. En veninne av meg skal selge en Samsung SGH-D500 (håper det var rett) men hun sier jeg må komme med et prisforslag selv, men har desverre ingen peiling. Derfor håper jeg noen har lyst og hjelpe meg litt.

Som sagt er dette en Samsun SGH-D500. Jeg har lest litt om mobilen, og den var vel veldig bra når den var ny. Men denne jeg skal kjøpe er 14 måneder. Jeg vet ikke hva som er viktig og vite hvis noen skal si en pris, men vertfall:

* Den ser ikke helt fin ut, for den har litt hakk og slik. Så en kan godt se at den er brukt.

* Skjermen har noen små hakk, men er ganske grei.

* Alt originalt utstyr følger med, og veninna sier at batteriet er ganske bra enda.

* Den er ikke låst til noen operatør.

Er det noe mer som er viktig og få med? Jeg skal kjøpe denne for jeg trenger en mobil til meldinger og ringing mest. Veninna mi sier den er veldig rask og slik. Det er jo gøy me kamera også da, men jeg trenger og bytte ut min Nokia 3310.

Jeg skal uansett kjøpe mobilen, men som sagt er mitt spørsmål: Til hvilken pris vil dere anbefale? Jeg vet ikke hva den koster ny i dag o.l. Eller om den i det hele tatt er i salg. Håper på svar fra noen som kan dette.

Hilsen Emilie.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...