Gjest Slettet+432 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Du bare viser bilde og spør om han kan lage en frisyre som den av J.B. Generelt vet en del frisører hvilke frisyrer som er populære/etterspurt, men da gjelder det som oftest hos en kjent frisør. 6784820[/snapback] Ok thanks.. Er ikke ute etter noe spesielt populært, bare noe jeg liker og passer, ikke minst. Litt simpelt, den jeg pleier å ha krever jo masse voks og nærmere 10 min styling, det er litt irriterende Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kjør klippemaskin , det er tøft , og vedlikehold er en saga blott . Michael Chiklis (Scali ) Bruce Willis Tom Cruise (Opps !) Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Sideskill. Gjerne klassisk fra 40-tallet. Lenke til kommentar
zeltex Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 drøy klipping i 2 år, farg håret svart, og ha black metal look! Husker jeg hadde det i 18års alderen, fett når folk ser på deg med "skrekk i øynene". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 drøy klipping i 2 år, farg håret svart, og ha black metal look! Husker jeg hadde det i 18års alderen, fett når folk ser på deg med "skrekk i øynene". 6785360[/snapback] hehe, fett ja. Men noen er nok redd for meg uansett, skal ikke skremme livskiten ut av dem. neida hehe men vil ha noe med kort hår, og litt "piggy". Tror jeg går for den J.B. sveisen Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kjør klippemaskin , det er tøft , og vedlikehold er en saga blott . 6784840[/snapback] x2, definitivt det som er lettest å vedlikeholde Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har selv sleik med sideskill Men det går jo ikke når du har så kort hår og tror ikke det passer helt Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Sideskill er tidløst og stilig. Ha det. Jeg, som har vært barbus i 5 år, har gått over til sideskill. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hva med noe slikt? Lenke til kommentar
Erren Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hva med noe sånt? Fra spøk til alvor: Spar litt hår og ta det i en lite markert sideskill, det er tøft. Endret 1. september 2006 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 kjør maskin over hele hodet(8 mm) det fungerer som en drøm. kjøp maskin selv og trimm hver 3. måned eller noe. damene elsker det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå