MartinF Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei! Har nettopp fått meg en ny laptop og skal prøve å få inn det jævla trådløse nettverken på den, men klarer ikke finne ut hva nettverksnøkkelen var igjen. Har den liggende inne på en annen laptop jeg eier, men den er jo "dotted" eller hva det kalles så det går ikke an å se passordet. Finnes det noen programmer som kan finne ut passordet?.. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ja, men da må du innom Linux å styre. Koble PCen til med kabel, gå inn på routeren gjennom IPen dens, logg inn og velg trådløst. Endre eller finn nettverksnøkkelen der inne. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvis det er trådløst tilgang på en annen laptop du eier er det jo bare å gå inn på ruterens web-config (bruk "standard gateway-adresse" fra ipconfig i cmd) og sjekke hva WEP/WPA-nøkkelen er der. Hvis du skjønte hva jeg mente da, ellers får du spørre, så skal jeg forklare bedre. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvis det er trådløst tilgang på en annen laptop du eier er det jo bare å gå inn på ruterens web-config (bruk "standard gateway-adresse" fra ipconfig i cmd) og sjekke hva WEP/WPA-nøkkelen er der. Hvis du skjønte hva jeg mente da, ellers får du spørre, så skal jeg forklare bedre. 6784446[/snapback] Samme som jeg sa bare med kabel? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Finnes også et program som heter reveal it eller no sånn. Pek over "prikkene" på et windowssystem og passordet kommer fram. Lenke til kommentar
Mathan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Snadboy's Revelation V2 Lykke til. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Da har jeg prøvd begge de to passord tingene, men det funker visst ikke... Må prøve å få tak i sjefen i huset som er i Ungran uten mobil :S Lenke til kommentar
norbat Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Last ned programmet SIW. Kjør programmet på pc'n der passordet ligger. I venstre marg velger du "Secrets". Alle bruker- og passord du har liggende på pc'n blir synlig. Endret 2. september 2006 av norbat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå