Ziltoid Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg skal gjøre en liten oppgradering snart og jeg vil gå i retning mini-pc, og jeg har sett på disse delene: Kabinettt: Apevia X-Qpack CPU: AMD Athlon64 X2 3800+ Hovedkort: ASRock 939S56-M jeg vil bruke de fleste av de gamle delene mine untatt HK, CPU og kabinett. De delene jeg vil bruke er som følger: 2 stk Apacer 512MB 400Mhz PC3200, Sapphire Radeon X700Pro 256MB, WD 250Gb SATA, Samsung 160Gb SATA og en NEC ND - 3205A DVD brenner Lurer på om de nye delene passer sammen med mine gamle deler uten noen spessielle konflikter? Endret 1. september 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Skulle passe veldig fint det. Kan ikke se noen tenkelige problemer. Jo en ting, skjermkortet er vel PCI-E? er det AGP må du finne ett annet Hk. (sto ikke spesifikt i siden du linket til. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) jo skjermkortet er PCI-E, glemte visst å nevne det ja ... Takker for svar Endret 1. september 2006 av Sapphire56 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå