Helt Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Heisann, I det siste så har det begynt å skje at en svchost.exe klikker. Dette skjer helt plutselig, uten at jeg behøver å gjøre noe spesielt for at det skal skje... Det som skjer etter at den har kræsjet er at lyden slutter å fungere. Det virker rett og slett som alle miksere som er installert plutselig forsvinner, og derfor klarer ingenting å spille lyd. Dobbeltklikker jeg på volum-ikonet så får jeg opp en melding om at det ikke er noen aktive miksere, og at jeg må installere det ved å ta add hardware, bla bla bla, men dette fungere ikke, iom at den ikke finner noe hardware... Jeg trodde dette kom til å fikse seg selv dersom jeg formaterte og la inn windows på nytt, men der tok jeg feil. Har nettopp installert windows på nyt, men sparte på to partisjoner som er som før, men ingenting er installert på noen av de gamle partisjonene. Det eneste som er installert siden jeg formaterte er opera, winamp, daemontools, omega drivere, soundblaster drivere, msn... Noen som vet hva som er grunnen til at dette skjer? mvh Helt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå