enurweb Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Trenger en ny ISP muligens... Ventelo BlueCom er historie! Det jeg ser etter er noen som kan levere kjapt ettersom om mitt abo. med Ventelo muligens blir kuttet på dagen. Er vel intressert i å betale et sted mellom 399 - 499 i mnd... så raskt og bra som mulig. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har hørt at start.no er ganske gode på fart og pris! Har også hørt de er gode på kundeservice! Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) enurweb: Det kommer an på hvor du bor. Lokale ISP'er kan være bedre enn de store. Endret 1. september 2006 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 BKK har lave priser. Jeg har 3500/500 og får 9-10 i ping på TV2 sine Battlefield 2 servere. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Om du vil ha en bra linje anbefaler jeg Direct Connect. Gode og stabile linjer (som jeg har hørt), og god support. Greie priser har de også. De bruker samme systemet til BlueCom, DHCP. Du slipper da PPPoE. Edit: Ser at BlueCom har satt ned prisen på ADSL2+ til 499,- pr mnd. Jeg ville likevel styrt unna Ventelo BlueCom. Endret 1. september 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Jeg bor i Kristiansand... MrGlenn: jeg har som du ser i første innlegget i dag Ventelo BlueCom... Det er en grunn til at jeg ønsker å bytte for å si det mildt. Noen som vet om det er noen som leverer fortere enn andre leverandører? Ting som jo alltid er viktig er: - Linje ytelse - Pris - Kundeservice - Leveringstid Jeg har ikke sjekket bredbåndsmarkedet på 2 år nå så er dårlig oppdatert. Takker for alle svar så langt Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) utelukk ngt og ventelo.hva med freewave? Endret 1. september 2006 av tunam85 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 For å ta et par lokale: LOS ADSL er elendig, LOS fiber er bra, Agder Breiband ADSL2+ er fantastisk. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har DirectConnect og er strålende fornøyd. Ringte dem i går for å oppgradere linja, satt 1 min på venting til support. Når jeg kom fra tok det 20 min før linja mi var oppgradert. Betaler nå 479,- pr mnd for 6000/500. Har hatt DirectConnect siden første stund og er meget fornøyd!! www.directconnect.no Lenke til kommentar
pebkac Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Start.no har hyggelige kundebehandlere, men eneste maaten aa faa noe rettet paa naar det gjelder IP Total samband, er aa ringe direkte til Jara. Trust me. ;P Lenke til kommentar
putebiter Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Trenger en ny ISP muligens... Ventelo BlueCom er historie! Det jeg ser etter er noen som kan levere kjapt ettersom om mitt abo. med Ventelo muligens blir kuttet på dagen. Er vel intressert i å betale et sted mellom 399 - 499 i mnd... så raskt og bra som mulig. Takker for alle svar 6784021[/snapback] Hvordan vet du at VB er historie? HAr dette selv og har ikke fått det med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå