BåGan Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 En ting jeg har undret litt på.. Hvorfor er det ingen underkatogori for Diablo 2 under de mest omdiskuterte spillene på gamer.no-forumet? Er det ikke like populært i Norge lenger? Eller..? Diablo2 Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 En ting jeg har undret litt på.. Hvorfor er det ingen underkatogori for Diablo 2 under de mest omdiskuterte spillene på gamer.no-forumet? Er det ikke like populært i Norge lenger? Eller..? Diablo2 6783893[/snapback] Et kjapt søk viser at Diablo har rundt seks tråder de siste to måneder, og da er det vel ikke blandt de mest omdiskuterte, er det? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tråden flyttes til «Tilbakemeldinger, ris og ros (Gamer.no)». Men som RRhoads seier, det er ikkje nok aktivitet rundt dette spelet til at det kan få sin eigen kategori. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 hmm.. Kanskje ikke så omdiskutert på disse forumene :/ Trist men! D2-community'et er fortsatt stort, til og med for SP-spillere. www.diabloii.net er et godt eksempel! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Gamer.no går utifra hvilken aktivitet som finnes her på forumet og ikke globalt, da det tjener forumet lite. Er nok ganske lite Diablo 2 aktivitet på forumet her ja. Spillet er jo gammelt, vettu. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 jeg syns man kan få et blizzard underforum. Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 jeg syns man kan få et blizzard underforum. 6863478[/snapback] Vi har jo et World of Warcraft-underforum, og ved siden av Diablo er det vel strengt tatt bare Starcraft som er interessant. Og de siste 3 månedene er det opprettet 7 tråder om Starcraft. Blizzard er naturligvis også nevnt ca. 20 ganger i emnefelt i samme periode, men det er i forbindelse med WoW-tråder. Med andre ord er det ikke noe særlig poeng med et Blizzard-forum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå