DezTruckTor Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Som vi alle vet, er det ikke all musikk som passer godt sammen med filmer. Det er ofte vanskelig å finne en musikk som passer godt med hva du lager. Nettopp dette problemet har jeg. Jeg er på jakt etter musikk som passer til action/thriller. Jeg letet litt, og kom over denne siden: FreePlayMusic Dessverre var musikken av litt variert kvalitet, og jeg fant ingen som passet noe særlig. Finnes det andre slike sider? Hvilken musikk anbefaler dere? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg fant masse fett her.. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Gjør det noe hvis musikken kommer fra en kjent film, isåfall er musikken fra The Rock sinnsykt rå. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hans Zimmer, Guden over film-musikk! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Quentin Tarantino har alltid den beste filmmusikken. Det var forresten mye brapå den siden. Lenke til kommentar
Hammarhaus Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Denne tråden burde vokse Jeg fann veldig mye bra på den siden. Tusen takk Endret 4. desember 2006 av kennethsa91 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå