hardmongo Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 tok dette for to dager siden.. hva synes dere? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Niiice. Dramatisk. MÅ være HDR Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Knallbra bilde! Likte spesielt kontrastene mellom trærne, bygningene og vannet Hvordan har du klart å få det til å se så.. kunstig ut? Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Inni granskauen for et fantastisk bilde! Et prakteksempel på hva Photomatrix kan gjøre med stemningen. Vannet ble helt magisk. Terningkast 10, og 6 av 5 på karakterskalaen. Digg og futuristisk stemning, som tatt fra et spill. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 nice!! ekstra gøy med slikt bilde når jeg selv er fra området. fy f**n så bra bilde! Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fyttigrisen for et sinnsykt fint bilde! Likte som jh_ sier, kontrastene mellom trærne, bygningene og vannet. Enig med Gorbag også, ekstra morro med slike gode bilder når man er fra byen selv Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Wohooo for et nydelig bilde! I mine øyne må dette være noe av det beste som er postet på akam på lenge. Den "lyssøylen" på hotellet gjør utrolig mye for bildet og åpner for diverse tolkninger. Skal sette fingeren på noe (og da er jeg superpirkete...), så må det være at jeg synes støyen er litt for fremtredene i noen av de mørke partiene på himmelen. Genialt! Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Bra bilde. Byggningen ser veldig dramatisk og mektig ut. Knall tøft! Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Skikkelig fint, bra farger, bra komposisjon, genialt! Endret 2. september 2006 av Litejk Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Nydelig, men hvordan i granskauen har du klart å fått tatt bildet på et tidspunkt der det ikke er en eneste stygg grønn i mils omkrets? Lenke til kommentar
ferik Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Genialt bilde, ser nesten framtidsaktig ut Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 17. september 2006 Forfatter Del Skrevet 17. september 2006 takk for kommentarer drar denne opp igjen siden jeg har laget en forbedret utgave.. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dette likte jeg Hva har du gjort med det? Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Den andre versjonen var bedre ja. Var litt bildestøv på den forrige. Men den grønnfargen ble dempet litt mye syns eg.. Men flott bilde Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dette er vel rundt 7 bilder i ett? Hdr? Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 eyecandy btw har du en verjon av bildet med høyere oppløsning også? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Hardmongo: For de av brukerne som ikke har sett breiavannet til vanlig, sleng ut ett "ushoppa" bilde, så kan de sammenligne (Jeg så det fæle vannet med alle narkisene hver bidige dag i 3 år da jeg gikk på Kongsgård) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 For et sinnsykt tøft bilde! Satt ofte og så utover Breiavannet når jeg jobbet for ONS i vinter / vår, men wow. Du har klart å fikse noe mystifistimagisk over det. Må si jeg virkelig likte det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Syns første versjon var tøffest, det andre ble litt for karakteristisk, på en måte Uansett, bra saker! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 19. september 2006 Del Skrevet 19. september 2006 Knallfint Sleng ut orginalen også a.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå