Mortis747 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hmm ja hvilken konsol av disse to er best? fleste parten vil nok si DS selfølgelig men jeg er litt i tvil jeg synes SPen er god og spille på så. Men jeg er ikke sikker på hvilken som er best noen som kan hjelpe meg med dette?? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 DS Lite selvfølgelig... Den har bedre spill og bedre muligheter. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 DS er klart best. Men gba er bra den også, men i DS får du jo GBA også så er vel ikke noe å spørre om. Ds er best pågrunn av spillene og touch-screen. Lenke til kommentar
Handl3vogn Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg ville sagt DS fordi den har også mulighet for og spille GBA spill Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 ja ok men jeg liker ikke å spille GBA spill på ds føler meg løyen når jeg bare spiller på en skjerm:S Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 ja ok men jeg liker ikke å spille GBA spill på ds føler meg løyen når jeg bare spiller på en skjerm:S 6784403[/snapback] Det var ikke verdens største problem må jeg si. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 nei det hva kansje ikke det men ds e jo litt støre, og GBA SP er mer beregnet til GBA spill mer en ds synes nå jeg Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 DS lite er jo ikke så stor =) Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 nei du har rett emne kan stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå