even4 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 hei! Skjettingen på pocket biken hoppet av mens jeg kjørte...og "feste" fra tannhjulet til bakdekket knak av! må jeg kjøpe nytt bakdekk folger det evt med et nytt "feste"?? har dere noen internett sider, der jeg kan bestile.? (helst norsk, svensk eller dansk nett side) takker for alle svar... håper det ikke ble for uklart hva som hadde skjedd...har ikke så stor peiling på sånt. Lenke til kommentar
ChrML Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Heter kjede btw, ikke kjetting . Det som "fester" kjedet til bakhjulet er bakdrevet (tannhjul). Det følger ikke med bakdrev hvis du kjøper et nytt bakhjul. Det som har knekt av, er det en del av bakdrevet eller er det punktet drevet er festet i på bakhjulet? Tror du kan se hva du må bytte hvis du går ut og ser hvor det er knekt. Husker ikke sånn i slengen akkurat hvordan det er festet... (orker ikke å gå ut og se). Angående kjøp av Pocketbike deler, der har jeg ikke peiling... Kjøpte du sykkelen ny eller brukt? Hvis du kjøpte den ny kan du prøve å droppe de en/et mail/besøk... Lenke til kommentar
even4 Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 kjøpte den ny ja, auksjon på qxl..fra macca norway. Takk for svaret! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå