Gå til innhold

Nye Gears of War bilder, muligens nedgradert.


Staal

Anbefalte innlegg

Tja det gjør muligens det. Mulig spillet er slik,og eg syns det passer til atmosfæeren. Det samme med MGS spillene, de har alltid hatt dette gråe sløret over seg,og det ser man tydelig igjen i MGS4. Grafikken er flott,men det er grått. Men dette syns eg passer de spilla,det ser flott ut uansett :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvis dere har lyst til å diskutere person så kan dere gjøre det på PM/MSN eller lignende, og ikke offentlig uthenging som dere bedriver her.

Staal har like mye rett til å poste ting her som alle dere andre. At han ikke er fornøyd eller er negative til ting er ikke en grunn til å gå ned på et lavmålt nivå og begynne med å diskutere person og ikke saken.

Noen liker ATI, noen liker nvidia og det må dere bare respektere. Så lenge personen holder seg til emnet og ikke bryter retningslinjene så må dere respektere det at han har lov til å poste det han gjør. Jeg har ikke satt meg inn i poster/threads til vedkommende nei, men han har forsatt en rett til å poste det han vil.

 

Og har dere noe imot personen, at han/henne poster negative ting om ditt og datt så bit det til dere og hold det for dere selv eller ta det opp med vekommende selv på PM.

Å sitte å diskutere personsak her har intet for seg og det skal ikke skje heller.

Les retningslinjen folkens og respekter dem.

 

Videre diskusjon på dette kan tas til meg på PM eller andre måter. Når dere ikke hører hva moderator sier (se posten til ttt) så blir det på denne måten ting må bli reagert på.

Lenke til kommentar

Definitivt mye dårligere grafikk. Se på bakken bare. Det ser ut som citymaid har gått amok med industristøvsugere... ikke en eneste bit av "rubble" igjen på bakken... nada... og dette skal være en krigssone med sprengte bygninger over alt?

 

Immersionbreaker deluxe og absolutt ikke på samme nivå som det som ble vist tidligere..

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

73497.jpg

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Det er da rimelig klart at det bildet der er sterkt komprimert og man vet ikke nårtid bildene er tatt, ikke hvilket oppsett bildene er tatt med heller så det er en del ting som spiller inn.

 

Og..som sagt, det er IKKE det ferdige produktet. Siden det ikke har kommet en demo så blir det litt feil å si at det ser dårlig ut for jeg vil tro at de færreste vet hvordan det ferdige resultatet blir seende ut.

Lenke til kommentar
ett spørsmål...

 

kan omgivelsene ødelegges i GOW, viss du gjemmer deg for masse bak samme muren, blir den ødelakt og knust liksom.-.??

6876687[/snapback]

 

Uten å ha undersøkt noe, så tviler eg på dette. OM ting kan ødelegges i spill er dette noe utviklerene vil skryte uhemmet av, uansett kor stor/liten grad det foregår i. Og eg har ikkje hørt noe om det fra GOW ihvertfall.

Lenke til kommentar
ett spørsmål...

 

kan omgivelsene ødelegges i GOW, viss du gjemmer deg for masse bak samme muren, blir den ødelakt og knust liksom.-.??

6876687[/snapback]

 

Uten å ha undersøkt noe, så tviler eg på dette. OM ting kan ødelegges i spill er dette noe utviklerene vil skryte uhemmet av, uansett kor stor/liten grad det foregår i. Og eg har ikkje hørt noe om det fra GOW ihvertfall.

6876722[/snapback]

 

det var litt synd..jaja..

 

i stranglehold kunne jo alt ødelegges, det gjir en annen feeling siden du MÅ flytte på deg og ikkje bare campe til AI flytter på seg..men det krever vel ENORM datakraft viss alle hinder, vegger, småmurer skal kunne ødelegges på en realistisk måte..

Lenke til kommentar
ett spørsmål...

 

kan omgivelsene ødelegges i GOW, viss du gjemmer deg for masse bak samme muren, blir den ødelakt og knust liksom.-.??

6876687[/snapback]

 

Uten å ha undersøkt noe, så tviler eg på dette. OM ting kan ødelegges i spill er dette noe utviklerene vil skryte uhemmet av, uansett kor stor/liten grad det foregår i. Og eg har ikkje hørt noe om det fra GOW ihvertfall.

6876722[/snapback]

 

det var litt synd..jaja..

 

i stranglehold kunne jo alt ødelegges, det gjir en annen feeling siden du MÅ flytte på deg og ikkje bare campe til AI flytter på seg..men det krever vel ENORM datakraft viss alle hinder, vegger, småmurer skal kunne ødelegges på en realistisk måte..

6876752[/snapback]

 

 

Deler av miljøet kan ødelegges i GOW ja, spesielt ting som du gjemmer deg bak. Eksempelet som ble dratt fram i et intervju var vel en sofa som gradvis ble ødelagt, det samme med biler. Gidder ikke finne kilde, google om du gidder

Lenke til kommentar

Ok her er en kilde da :)

 

"Based on the Unreal Engine 3, Gears of War features incredible graphics that aren’t just fun to look at but are equally fun to manipulate. Key objects in the environment are destructible, such as doors and windows, while others such as cars can be manipulated to provide cover. And that’s where the strategic elements of Gears of War first rear their gorgeous head."

 

 

http://www.dailygame.net/news/archives/004144.php

 

 

Eldgammelt, men satser på at det fortsatt holder stand.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...