Gå til innhold

Nye Gears of War bilder, muligens nedgradert.

Staal

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er så dritt lei all den provoseringen du holder på med

Bildene er helt nydelige forresten. Ingen nedgradering der!

6783659[/snapback]

Provosering ? Jeg synes det ser dårligere ut enn før. At du lar deg provosere er ditt problem.

Lenke til kommentar

Nydelige bilder! :)

Selv om vi har sett flotte bilder av GOW helt fra starten av, så stoler jeg ikke 100% helt på at det blir like flott ved release. Ghost Recon på 360'n hadde fantastiske screenshots i starten. Da det kom ut så var det bare ikke like lekkert. Det så veeldig bra ut, men ikke fult så bra som de første skjermbildene vi fikk. Er jo ikke umulig at det samme skjer med GOW også.

Ikke for det, bildene Staal poster ser da virkelig så fantastiske ut. Så får vi bare håpe det holder helt fram til vi får de inn i 360'nene våre.

Dr Peedee

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar

Dette er vel helt normalt. I begynnelsen viser de fleste spill bare renders, og når de kommer litt lengre i utviklingen får vi se mer "real time video". Og da får vi se mer og mer hvordan det vil se ut på "ditt" tv.

Bilde fra oktober 2005 (Ingen aliasing, utrolige flotte models, krystal klare textures) GoW oktober

Bilde fra mai 2006 (littt aliasing, lavere poly models, texture quality lavere) GoW mai

Bilde fra juli 2006 (Ser veldig bra ut ennå :) ) GoW Juli

Lenke til kommentar

Ah :dribble: Gleder meg veldig til gears of war kommer ut. har nok et bra våpen der, mot lanseringen til ps3 :cool:

Som CliffyB tidligere har sagt i et intervju der han ble spurt om noe spesielt som har inspirert ham, så trakk han spesielt fram Resident evil 4 og Band of brothers. Begge disse er spill og film/serie-favoritter hos meg. Så det kan jo ikke bli dårlig... Og forresten må de bildene der være krympet inn. Ser sånn ut..

Men uansett ser det fantastisk ut. Gleder meg :love:

Lenke til kommentar

Det spillet ser bare helt fantastisk ut. Den helgen etter dette spillet har kommet ut. Blir det våkennetter.. Thats 4 sure :D :D

On-Topic: Ser på bildene at det mangler litt AA, men ellers ser det bare helt digg. Vil faktisk tro at disse bildene er tatt etter de har zoomet inn på spillet.

Birger :)

Lenke til kommentar
dei første til bilda fra oktober og jul var vel egentlig ikkje in game bilder var det vel..

kun det siste fra mai som var in game..

GOW blir ein knall tittel uten tvil..

har bestilt ps3 da men..:(

jaja..viss grisene tar av og flyger vekk en dag så kansje GOW havner på en ps3 i tillegg..:)

6786786[/snapback]

By: Microsoft Game Studios, Epic Games

Neppe ;)

Lenke til kommentar

Jeg ser faktisk ikke at Staal gjør noe galt.

Det postes frigitte/leaked bilder fra spill som skal slippes, med referanse.

Deretter postes det en mening, som (antakelig) oftest er negativ i forhold til tidligere bilder.

Akkurat som dere andre har lov til å elske å bedyre alle bildene, må Staal få lov til å hate dem.

Personlig gleder jeg med til dette spillet, som så mange andre.

For meg handler det ikke bare om best mulig grafikk, men mer helheten av hele spillet. Dette gjør det tydeligvis ikke for alle andre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...