arnegn Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Dette begynner å bli skikkelig tåpelig Staal. Annenhver tråd her er syting fra deg. Kan ikke tenke meg noen bedre måte å skremme folk bort fra dette forumet på. Hvorfor må det alltid være en eller annen oppmerksomhetssyk drama-dronning som ødelegger konsollforumet? Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Dette begynner å bli skikkelig tåpelig Staal. Annenhver tråd her er syting fra deg. Kan ikke tenke meg noen bedre måte å skremme folk bort fra dette forumet på. Hvorfor må det alltid være en eller annen oppmerksomhetssyk drama-dronning som ødelegger konsollforumet? 6786363[/snapback] Så man skal ignorere nyheter som ikke alltid er positive overfor Sony ? MS ? osv ? Er jo tross alt ikke jeg som har skrevet det da. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Polyphony har vel sagt at spillet kommer i Q4 2006? Dessuten har de bekreftet at de jobber hardt med det, og har hevdet at spillet har blitt utsatt pga. problemer med optimalisering. 6785873[/snapback] Superseven har rett, Gran Turismo 4 kommer til PSP. Men det har blitt utsatt. Ifølge Gamespot er det ventet Q4 2006. http://www.gamespot.com/psp/driving/granturismo/index.html Og dermed er vel egentlig ikke dette så mye mer å diskutere. Spillet kommer. Staal sine kilder burde sjekke SINE kilder bedre neste gang. Endret 1. september 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Polyphony har vel sagt at spillet kommer i Q4 2006? Dessuten har de bekreftet at de jobber hardt med det, og har hevdet at spillet har blitt utsatt pga. problemer med optimalisering. 6785873[/snapback] Superseven har rett, Gran Turismo 4 kommer til PSP. Men det har blitt utsatt. Ifølge Gamespot er det ventet Q4 2006. http://www.gamespot.com/psp/driving/granturismo/index.html Og dermed er vel egentlig ikke dette så mye mer å diskutere. Spillet kommer. Staal sine kilder burde sjekke SINE kilder bedre neste gang. 6786534[/snapback] Ifølge linken Fhj postet tidligere i tråden er det utsatt på ubestemt tid.. Og den er fra i dag. Gamespot har ikke oppdatert på lenge, bare gammel release dato de har der. Så jeg burde sjekke mine kilder bedre ? Ganske frekt vil jeg si. Endret 1. september 2006 av Staal Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Polyphony har vel sagt at spillet kommer i Q4 2006? Dessuten har de bekreftet at de jobber hardt med det, og har hevdet at spillet har blitt utsatt pga. problemer med optimalisering. 6785873[/snapback] Superseven har rett, Gran Turismo 4 kommer til PSP. Men det har blitt utsatt. Ifølge Gamespot er det ventet Q4 2006. http://www.gamespot.com/psp/driving/granturismo/index.html Og dermed er vel egentlig ikke dette så mye mer å diskutere. Spillet kommer. Staal sine kilder burde sjekke SINE kilder bedre neste gang. 6786534[/snapback] Ifølge linken Fhj postet tidligere i tråden er det utsatt på ubestemt tid.. Og den er fra i dag. Gamespot har ikke oppdatert på lenge, bare gammel release dato de har der. Så jeg burde sjekke mine kilder bedre ? Ganske frekt vil jeg si. 6786556[/snapback] Du har rett. Gamespot er ikke ei seriøs side som kilden din. Gamespot feirer ikke 10 år idag og er ikke størst innen gameing på nett. Du har helt rett med at de er ganske så useriøse. Stort sett så poster de bare bullshit for å lokke til seg intetanende folk som søker på failed gaming propeganda på google. [/sarkasme] Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Polyphony har vel sagt at spillet kommer i Q4 2006? Dessuten har de bekreftet at de jobber hardt med det, og har hevdet at spillet har blitt utsatt pga. problemer med optimalisering. 6785873[/snapback] Superseven har rett, Gran Turismo 4 kommer til PSP. Men det har blitt utsatt. Ifølge Gamespot er det ventet Q4 2006. http://www.gamespot.com/psp/driving/granturismo/index.html Og dermed er vel egentlig ikke dette så mye mer å diskutere. Spillet kommer. Staal sine kilder burde sjekke SINE kilder bedre neste gang. 6786534[/snapback] Ifølge linken Fhj postet tidligere i tråden er det utsatt på ubestemt tid.. Og den er fra i dag. Gamespot har ikke oppdatert på lenge, bare gammel release dato de har der. Så jeg burde sjekke mine kilder bedre ? Ganske frekt vil jeg si. 6786556[/snapback] Du har rett. Gamespot er ikke ei seriøs side som kilden din. Gamespot feirer ikke 10 år idag og er ikke størst innen gameing på nett. Du har helt rett med at de er ganske så useriøse. Stort sett så poster de bare bullshit for å lokke til seg intetanende folk som søker på failed gaming propeganda på google. [/sarkasme] 6786620[/snapback] Leste du idet hele tatt det jeg skrev ? Her er linken Fhj postet på forrige side side. http://pspupdates.qj.net/category/Gran-Turismo/cid/1366 Polyphony Digital have confirmed that the game's release date is still indefinite as of press time. Posted Aug 31, 2006 Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Polyphony har vel sagt at spillet kommer i Q4 2006? Dessuten har de bekreftet at de jobber hardt med det, og har hevdet at spillet har blitt utsatt pga. problemer med optimalisering. 6785873[/snapback] Superseven har rett, Gran Turismo 4 kommer til PSP. Men det har blitt utsatt. Ifølge Gamespot er det ventet Q4 2006. http://www.gamespot.com/psp/driving/granturismo/index.html Og dermed er vel egentlig ikke dette så mye mer å diskutere. Spillet kommer. Staal sine kilder burde sjekke SINE kilder bedre neste gang. 6786534[/snapback] Ifølge linken Fhj postet tidligere i tråden er det utsatt på ubestemt tid.. Og den er fra i dag. Gamespot har ikke oppdatert på lenge, bare gammel release dato de har der. Så jeg burde sjekke mine kilder bedre ? Ganske frekt vil jeg si. 6786556[/snapback] Du har rett. Gamespot er ikke ei seriøs side som kilden din. Gamespot feirer ikke 10 år idag og er ikke størst innen gameing på nett. Du har helt rett med at de er ganske så useriøse. Stort sett så poster de bare bullshit for å lokke til seg intetanende folk som søker på failed gaming propeganda på google. [/sarkasme] 6786620[/snapback] Leste du idet hele tatt det jeg skrev ? Her er linken Fhj postet på forrige side side. http://pspupdates.qj.net/category/Gran-Turismo/cid/1366 Polyphony Digital have confirmed that the game's release date is still indefinite as of press time. Posted Aug 31, 2006 6786647[/snapback] A: Det er andre september I DAG B: Det vil ikke si at det ikke kommer, men leste det og jeg vet at noe av det jeg sa motsa litt mine egne poeng. men det er vel et konsept du er ganske kjent med. C: GT4 var ganske forsinket det også. D: hvorfor svarer du ikke på PMen min? Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Polyphony har vel sagt at spillet kommer i Q4 2006? Dessuten har de bekreftet at de jobber hardt med det, og har hevdet at spillet har blitt utsatt pga. problemer med optimalisering. 6785873[/snapback] Superseven har rett, Gran Turismo 4 kommer til PSP. Men det har blitt utsatt. Ifølge Gamespot er det ventet Q4 2006. http://www.gamespot.com/psp/driving/granturismo/index.html Og dermed er vel egentlig ikke dette så mye mer å diskutere. Spillet kommer. Staal sine kilder burde sjekke SINE kilder bedre neste gang. 6786534[/snapback] Ifølge linken Fhj postet tidligere i tråden er det utsatt på ubestemt tid.. Og den er fra i dag. Gamespot har ikke oppdatert på lenge, bare gammel release dato de har der. Så jeg burde sjekke mine kilder bedre ? Ganske frekt vil jeg si. 6786556[/snapback] Du har rett. Gamespot er ikke ei seriøs side som kilden din. Gamespot feirer ikke 10 år idag og er ikke størst innen gameing på nett. Du har helt rett med at de er ganske så useriøse. Stort sett så poster de bare bullshit for å lokke til seg intetanende folk som søker på failed gaming propeganda på google. [/sarkasme] 6786620[/snapback] Leste du idet hele tatt det jeg skrev ? Her er linken Fhj postet på forrige side side. http://pspupdates.qj.net/category/Gran-Turismo/cid/1366 Polyphony Digital have confirmed that the game's release date is still indefinite as of press time. Posted Aug 31, 2006 6786647[/snapback] A: Det er andre september I DAG B: Det vil ikke si at det ikke kommer, men leste det og jeg vet at noe av det jeg sa motsa litt mine egne poeng. men det er vel et konsept du er ganske kjent med. C: GT4 var ganske forsinket det også. D: hvorfor svarer du ikke på PMen min? 6786667[/snapback] A: Ok, jeg surret med 1 dag eller noe. Jeg glemte at klokken var over midnatt. Uansett er det ganske mye mer oppdatert enn Gamespot, som ikke har hatt noen nyheter om spillet siden mai. B: Vil ikke si det. C: Over 2 og et halvt år, og fremdeles på ubestemt dato ? Uansett, det verste var hvordan de lurte folk til å tro spillet skulle komme rett etter PSP lansering med bilder av spillet, cover og til og med en UMD disc, D: Fordi det var noe surr når jeg skulle svare, fant ikke nicket ditt eller noe. Hvis du vil ha svar kan du får det her. Har ingen agenda. Jeg spiller det jeg liker og kritiserer det jeg liker hvis det fortjener det. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Greit, greit, jeg beklager på det dypeste at jeg ikke la merke til linken fhj kom med. Jeg forholdt meg til den kilden trådstarter oppga, og den var ikke særlig seriøs vil jeg si. Men by all means, MÅ du lage en krangel ut av alt? Du konkluderer liksom med at GT4 ikke kommer til PSP noen gang og at Sony har løyet om det. Greit nok at det er utsatt på ubestemt tid, men det betyr ikke at det aldri kommer. Så de konklusjonene dine kan du spare deg til senere. Edit: Og dessuten, hvis du oppfattet meg som frekk, så må jeg bare påpeke at jeg ikke skrev at du måtte sjekke kildene dine bedre. Jeg skrev at kildene dine burde sjekke sine kilder bedre. Og det burde de uansett, dersom de påstår helt klart at GT4 aldri kommer til PSP. Endret 1. september 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 D: Fordi det var noe surr når jeg skulle svare, fant ikke nicket ditt eller noe. Hvis du vil ha svar kan du får det her. Har ingen agenda. Jeg spiller det jeg liker og kritiserer det jeg liker hvis det fortjener det. 6786713[/snapback] Ok, det er greit. Men nå en liten leksjon. Ha penn og papir klart. Kritisere, Peke ut noe som er dårlig for å gi et bedre og nyansert bilde av noe. Konstant Kritisering (Dette bør du følge med på) er når noen bare kritiserer og gjør det om og om igjen. Dette gjør at det går over streken fra kritisering til klaging og syting. Noe som ikke er noe konstruktivt eller hører hjemme på et forum. Agenda eller ikke. Er glad jeg ikke er kona di: - Faen den ræva di blir bare større og større - Du blir bare styggere og styggere for hver gang jeg ser deg (gow referanse) Ha en heller lærerik kveld Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Mye bedre at ett spill blir utsatt hvis det nåværende bildet ikke lever opp til kvaliteten som vi forventer fra Polyphony. Alle som har sett på dette forumet de siste dagene vet at Staal gjør alt for å oppnå tittelen 'Gamer.no's største forum-troll noensinne'. Personlig synes jeg det bare er å gratulere, mission accomplished, vi er alle imponerte. Endret 1. september 2006 av KongRudi Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Så man skal ignorere nyheter som ikke alltid er positive overfor Sony ? MS ? osv ?Er jo tross alt ikke jeg som har skrevet det da. 6786387[/snapback] Du tar altså på deg rollen som formidler av siste nytt fra konsollverdenens gråsone slik at vi gemene forbrukere til syvende og sist skal ha lettere for å gjøre det moralsk riktige valget? Alvorlig talt; det er forskjell på å velge konsoll og å velge politisk parti. De som enda ikke har stemmerett trenger jo selvsagt noe å føle seg viktige for de også, men for alle andre bør konsollvalget avgjøres av først og fremst en ting: kvaliteten på spillene. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg hadde PSP, kjøpte hovedsakelig pga dette. Solgte PSP`en nylig og kommer ikke til å kjøpe igjen. 6784043[/snapback] Hmm... Jeg kjøpte PSP fordi den så skikkelig lekker ut jeg. Den sa "kjøp meg... kjøp meg". Hadde også et håp om at det ville komme masse kule spill til den. Boy was I wrong. Er først nå i det siste det har kommet gode spill til den, jeg har vel hatt den i nesten ett år og det eneste som var i UMD-driven mer enn 15 minutter var NFSUR. Så kom det ikke noe bra før Loco Roco (bortsett fra et par porta over RPGs). Nå har det heldigvis løsna litt, Tekken Dark Ressurection og Syphon Filter viser at PSPen faktisk er en heftig konsoll, selvom jeg hadde likt å sett flere spill som Loco Roco (les: ikke bare franchise). Men på det bærbare markedet har Nintendo alltid vært kongene, og de regjerer fortsatt. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Helt utrolig så mange som ikke klarer å se poenget her. Fanboys er virkelig helt blinde. Lenke til kommentar
Captain_Nintendo Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Helt utrolig så mange som ikke klarer å se poenget her. Fanboys er virkelig helt blinde. 6787511[/snapback] Blinde er de vel ikke, de er bare ekstremt lojale forbrukere. Sjeldent at det å være lojal kan være en ulempe, men jeg tror at hadde du hatt med deg noen fanboys i gjengen, ville de støttet deg i tykt og tynt. Eller bare løpt og gjemt seg når du ikke var "poppis" lenger. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Helt utrolig så mange som ikke klarer å se poenget her. Fanboys er virkelig helt blinde. 6787511[/snapback] poenge mange vil frem til er vel at vi er ganske leie av at du skal prøve å trekke konklusjoner for oss. (noe som er ganske irriterende.) Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Helt utrolig så mange som ikke klarer å se poenget her. Fanboys er virkelig helt blinde. 6787511[/snapback] Vi ser poenget, men vi finner ikke noen grunn for kaste bort energien vår på blindt hat. Lenke til kommentar
Staaltraad Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Helt utrolig så mange som ikke klarer å se poenget her. Fanboys er virkelig helt blinde. 6787511[/snapback] Vi ser poenget, men vi finner ikke noen grunn for kaste bort energien vår på blindt hat. 6787751[/snapback] Men kaste bort energien på å UNNSKYLDE Sony for noe som frekt som dette her gjør dere... Ikke direkte myntet på deg dog. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Helt utrolig så mange som ikke klarer å se poenget her. Fanboys er virkelig helt blinde. 6787511[/snapback] Vi ser poenget, men vi finner ikke noen grunn for kaste bort energien vår på blindt hat. 6787751[/snapback] Men kaste bort energien på å UNNSKYLDE Sony for noe som frekt som dette her gjør dere... Ikke direkte myntet på deg dog. 6793065[/snapback] Multinasjonale selskaper lyver. What ells is new? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 dette har vel ikke noe med sony å gjøre. er ikke sony som lager det spillet vel? hmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå