Staal Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 This lie was sent out to fool idiots into buying PSP back in May of 2004. It's now August of 2006. August 30 in fact, so actually more like September. http://www.ukresistance.co.uk/2006/08/psp-...about-gran.html Husker dere dette ? Dette spillet var jo en hovedgrunnene til at så mange kjøpte PSP. De tok til og med forhåndsbestillinger av spillet, som om det liksom skulle vært rett rundt hjørnet. Nå er vi altså over 2 år senere og ikke et fnugg er blitt vist og ingenting tyder på at det lages. De har nok ikke engang begynt på det... Lenke til kommentar
ShredLord Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det er vel strengt tatt Polyphony Digital som lager spillet, ikke Sony. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Her har du litt kjøtt på beinet om hva som skjer: http://pspupdates.qj.net/category/Gran-Turismo/cid/1366 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Nå er vi altså over 2 år senere og ikke et fnugg er blitt vist og ingenting tyder på at det lages. De har nok ikke engang begynt på det... 6783580[/snapback] "De har ikke gått ut i pressen med noe info, så de kan umulig ha begynt på det?" Sorry, men det resonnementet kjøper jeg ikke. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Det er vel strengt tatt Polyphony Digital som lager spillet, ikke Sony. 6783592[/snapback] Polyphony eies av Sony. De er under SCEI. Sony måtte jo ha visst at spillet ikke var i nærheten av å komme ut. De måtte også ha laget disse falske UMD og cover bildene. Helt utrolig hvor unnskyldende og godtroende folk er når det gjelder Sony. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Det er vel strengt tatt Polyphony Digital som lager spillet, ikke Sony. 6783592[/snapback] Riktig. Nå er Polyphony Digital kjent for å være kompromissløse når det gjelder hva de leverer. Selv om dette virkelig drar ut, har de tidligere hatt tendenser til å overskride releasedatoer. Men de har alltid levert tilslutt. Edit: Jeg må korrigere meg selv. Det er rett som Staal sier. Polyphony Digital er under Sony World Studios paraplyen. Endret 1. september 2006 av Fhj Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Det er vel strengt tatt Polyphony Digital som lager spillet, ikke Sony. 6783592[/snapback] Riktig. Nå er Polyphony Digital kjent for å være kompromissløse når det gjelder hva de leverer. Selv om dette virkelig drar ut, har de tidligere hatt tendenser til å overskride releasedatoer. Men de har alltid levert tilslutt. 6783663[/snapback] Så at spill brukes som lokkemiddel for et produkt og fremstilles som at at det snart kommer ut er greit ? Fortsatt greit når vi er nesten 2 og et halvt år senere og vi fremdeles ikke har sett snurten av det ? Greit hvis de bare hadde nevnt at det skulle lages, men når de lager slike bilder og reklamerer det, og attpåtil tok forhåndsbestillnger av spillet... da er det for drøyt. Tydelig at mange her ikke klarer å være objektive når det gjelder favoritt selskapene deres. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 2 og et halvt år? Det er _mindre_ enn 2 år siden den kom... Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 2 og et halvt år? Det er _mindre_ enn 2 år siden den kom... 6783950[/snapback] Det ble brukt aktivt i oppkjøringsfasen til PSP. This lie was sent out to fool idiots into buying PSP back in May of 2004. It's now August of 2006. August 30 in fact, so actually more like September. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ja, greit. Sony ljuger, det har de alltid gjort. Har ikke PSP så dette skader ikke meg noe. Kjipt for fansen uansett. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Jeg hadde PSP, kjøpte hovedsakelig pga dette. Solgte PSP`en nylig og kommer ikke til å kjøpe igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg hadde PSP, kjøpte hovedsakelig pga dette. Solgte PSP`en nylig og kommer ikke til å kjøpe igjen. 6784043[/snapback] And the Gods wept.Utifra de aller fleste trådene dine synes du jo alt er drit og møkk uansett, så jeg tror Sony synes du er en kunde det var greit å bli kvitt. Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Jeg hadde PSP, kjøpte hovedsakelig pga dette. Solgte PSP`en nylig og kommer ikke til å kjøpe igjen. 6784043[/snapback] And the Gods wept.Utifra de aller fleste trådene dine synes du jo alt er drit og møkk uansett, så jeg tror Sony synes du er en kunde det var greit å bli kvitt. 6784074[/snapback] Tror ikke det. Lenke til kommentar
RegRot Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor du må lage poster om hver eneste negative ting du finner ved sony... Det må gå an å bruke tiden til annet enn å drive å rakke ned på sony hele tiden Lenke til kommentar
Staal Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Jeg skjønner ikke hvorfor du må lage poster om hver eneste negative ting du finner ved sony... Det må gå an å bruke tiden til annet enn å drive å rakke ned på sony hele tiden 6784164[/snapback] Sony hele tiden ? Hvis det virker som jeg poster mye negativt om Sony så er det fordi de fortjener det der og da. Dette er en ganske stor sak og er absolutt på sin plass at det postes. Neste dag kan det være Nintendo. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg fremmer fortsatt mitt forslag om at Staal får sin egen "klage på Sony"-tråd. Det er forøvrig sant at Sony brukte GT til PSP som en del av markedsføringen, men spillet kom aldri ut. Noe som selvsagt ikke er bra, og jeg forsvarer ikke på noen måte det Sony holder på med her. Endret 1. september 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Polyphony har vel sagt at spillet kommer i Q4 2006? Dessuten har de bekreftet at de jobber hardt med det, og har hevdet at spillet har blitt utsatt pga. problemer med optimalisering. Endret 1. september 2006 av superseven Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Uff, skal man være nødt til å punge ut for en PSP også nå snart ... Tror jeg må skaffe meg en ekstrajobb til. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det som jo er morsomt er jo hvordan de da bruker et non-gameplay bilde i skjermen til PSP. Så er det slik man skal styre bilene i Granturismo 3 til PSP ja. I en tredjepersons vinkel sende skrått mot framdelen av bilen. Jada. Hvis de først skal ha PSp-en med i bildet kan de godt vise slik spillet faktisk spilles, med speedometer og kart for banen osv. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg fremmer fortsatt mitt forslag om at Staal får sin egen "klage på Sony"-tråd. Det er forøvrig sant at Sony brukte GT til PSP som en del av markedsføringen, men spillet kom aldri ut. Noe som selvsagt ikke er bra, og jeg forsvarer ikke på noen måte det Sony holder på med her. 6784219[/snapback] Rettelse: "Klage på allt innen konsoll" -tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå