tommy_89 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hei, vurdere å gå for IPLink bredbåndstelefoni... Noen som har negative/positive erfaringer med de? Post erfaringen deres her Vil gjerne vite hvordan samtale kvalitet er å sånt Hvilke bredbånstelefon adaptere sender de ut? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er ikke de litt "små" i denne bransjen enda? Ville ha venta litt med å bestilt hadde jeg vært deg. Om man skulle ha gått for noe stabilt og greit måtte det blitt Telio eller Phonzo. Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har IPLink IP-telefoni - strålende fornøyd! Ingen kø hos kundeservice, og atpåtil er folka som svarer kyndige og hjelpsomme - slik som det alltid er i mindre selskaper Anbefales! Du får også alle SIP detaljer, slik at du kan benytte det utstyret du selv vil - samt at det er "gratis" å rige til alle norske mobiler (det er jo en månedspris på 249 kroner da, men jeg sparer i hvertfall mye på dette). Lenke til kommentar
Lordfunkey Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg har også IPLink . fikk det for 1uke siden.. er strålende fornøyd. samtale kvaliteten er helt fin og jeg fikk en Linksys spa-2100 ip telefon adapter. strålende og enkelt og koble opp til og med min mor kunne klart det og gå for dem små ip leverandørene er ikke altid dumt eller dårlig så vil anbefale det Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) *bestille* ------------------- Edit: Bestilt Endret 3. september 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 samtale kvaliteten er helt fin og jeg fikk en Linksys spa-2100 ip telefon adapter. 6794410[/snapback] Det er vel slik at den er IPlink sin eiendom og må returneres når avtalen brytes? Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Det er vel slik at den er IPlink sin eiendom og må returneres når avtalen brytes? 6797848[/snapback] Jeg kjøpte heller en selv, så blir ikke det noe tema når jeg en dag sier opp med dem. Så blir det jo billigere også Nei, tror faktisk du kjøper VoIP'en av dem. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 (endret) Synes det virker sånn jeg å, men i avtalen står det: Utstyret som kunden mottar er IPlink sin eiendom...... Alt ustyr kunden har mottat fra IPlink skal returneres når avtalen opphører Edit: Sendte mail med spm. om det nå Endret 3. september 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 4. september 2006 Forfatter Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Fikk svar nå, adpateren jeg betaler for blir min Edit: Den skulle de sende på tirsdag, men ble ikke til at de sendte den før mandag!!! dårlig!! Endret 11. september 2006 av tommy_89 Lenke til kommentar
Lindenberg Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Fikk svar nå, adpateren jeg betaler for blir min Edit: Den skulle de sende på tirsdag, men ble ikke til at de sendte den før mandag! dårlig!! 6800938[/snapback] Vi beklager at det tok noen dager ekstra å sende adapteret. Grunnen var rett og slett at vi hadde fått inn et nytt parti med Linksys SPA2102 adaptere, og valgte å gjøre klar de først. 2102 har et forbedret nettverkskort, og "kveler" ikke bredbåndet på samme måte som enkelte andre adaptere dersom det kobles før router. Uansett mange positive ord også i denne tråden, og det er meget gledelig for oss som legger dag og natt i dette Tor-Øyvind Lindenberg IPLink AS Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Jeg savner en komplett prisliste hos dere. Kan ikke finne det på websidene deres. Greit det er samme priser stort sett overalt, men det burde finnes en prisliste for det. Hva med de "røde" landene? Hva er prisen til å ringe disse? Endret 13. september 2006 av MrGlenn Lenke til kommentar
Lindenberg Skrevet 20. september 2006 Del Skrevet 20. september 2006 Jeg savner en komplett prisliste hos dere. Kan ikke finne det på websidene deres. Greit det er samme priser stort sett overalt, men det burde finnes en prisliste for det. Hva med de "røde" landene? Hva er prisen til å ringe disse? 6854332[/snapback] Helt enig, og vi jobber med å fullføre en slik liste denne uken. En fullstendig prisliste med alle verdens destinasjoner forventer vi å legge ut i løpet av de neste 14 dagene. Det samme gjelder forøvrig prisliste for spesialnummer som selvsagt også skal på plass. Mvh Tor-Øyvind Lindenberg Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 20. september 2006 Forfatter Del Skrevet 20. september 2006 Det blir bra Tjenesten hos IPlink fungerer utmerket Den står ikke tilbake kvalitetsmessig i forhold til Telio! Bare at prisene er mye bedre for min del (ringer ikke så mye til mobil).... Blir bra med ny prisliste, eneste som gjorde meg litt tvilsom når jeg bestilte Lenke til kommentar
doolittle Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Jeg har IPLink IP-telefoni - strålende fornøyd! Ingen kø hos kundeservice, og atpåtil er folka som svarer kyndige og hjelpsomme - slik som det alltid er i mindre selskaper Anbefales! Du får også alle SIP detaljer, slik at du kan benytte det utstyret du selv vil - samt at det er "gratis" å rige til alle norske mobiler (det er jo en månedspris på 249 kroner da, men jeg sparer i hvertfall mye på dette). 6794244[/snapback] har iplink slutta med gratis til mobil for 249?? ser det står stjerne * etter 0 * 360 minutter gratis til mobil. Kr. 0,99 pr. min. etter dette. er det 360 min pr mnd?? noen som vet?? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Ser ut som det er 360min i måneden, etter det koster det 0,99 kr/minuttet for mobilsamtaler... Lenke til kommentar
doolittle Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Ser ut som det er 360min i måneden, etter det koster det 0,99 kr/minuttet for mobilsamtaler... 6946771[/snapback] er vel sikkert mest lønnsomt å betale 0 i mnd da. må jo ringe 251 min før det lønner seg å betale 249 i mnd.. Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Ser ut som det er 360min i måneden, etter det koster det 0,99 kr/minuttet for mobilsamtaler... 6946771[/snapback] er vel sikkert mest lønnsomt å betale 0 i mnd da. må jo ringe 251 min før det lønner seg å betale 249 i mnd.. 6946953[/snapback] De kommer jo an på forbruket da... Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 26. september 2006 Del Skrevet 26. september 2006 Stemer den pris listen på siden demses da? Hvordan kan det være gratis og ringe alle tlf og grønne soner, når man har 0kr i mnds avgift? Hvem betaler dette da? Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 26. september 2006 Forfatter Del Skrevet 26. september 2006 Stemer den pris listen på siden demses da? Hvordan kan det være gratis og ringe alle tlf og grønne soner, når man har 0kr i mnds avgift? Hvem betaler dette da? 6947064[/snapback] Minimums fakturering på 89kr... Lenke til kommentar
MrNielsen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Betyr det at du får 89 kroners faktura 1 gang i mnd, eller at de venter til fakturaen er på 89 kr? Hvis det er 89kr mnd, så vil jeg si dette er villedende reklame og si det er 0kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå