Gå til innhold

Resistance: Fall of Man. Nye bilder og info

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når det gjelder GoW er jeg veldig nysgjerrig på tankegangen bak verdens største armor, og bare et tørkle (wtf?!) på hodet.

6783850[/snapback]

Hehe godt poeng :thumbup:

Bare legger til at dette er et spill

Master Chief er vel den som har største armoren ever vel

6783872[/snapback]

Synes du? Se nå på støvlene til GoW-folka! ^^

Master Chief har jo ganske nett armor i forhold til ytelsen i det minste.

Endret av Zlimy
Lenke til kommentar
Uansett, det er nå veldig forskjellige spill.

Gears of War er en tredepersonsskyter mens Resistance er en førstepersonsskyter f.eks. :yes:

Men ein ting har dei tilfelles, ingen av dei er ute enda. Så vi kan godt roe ned kranglinga fram til begge spela er ute. Helst burde dykk klart å la vere å krangle i det heile tatt, men det er nok for mykje å be om.

Ellers treng vi ikkje meir "ditt vs. datt" innlegg i denne tråden. Så prøv å hald i sakleg tone framover.

Lenke til kommentar
:dontgetit:

Killzone så jo bra ut når det IKKE var i bevegelse, når det bevegde seg hakka det jo av gårde ;) .

6783779[/snapback]

Tenker mest på grafikkstilen. Veldig grått og kjedelig. Killzone var for jævlig dårlig ja, elendig framerate.

6783882[/snapback]

Syns Killzone var konge jeg!

Veldig interessant konsept iallefall. Håper de får det riktig til på Ps3, nå har de maskinvaren på sin side i det minste :)

Lenke til kommentar

Jeg er spent på multiplayer delen! Kjøpte timesplitters til ps2 ved launch og må si at jeg likte å spille i lamme kompisene. Vil tro at multiplayer delen bli bedre, ikke bare ved splitscreen men også online sammen med 39 andre.

Synes bare spillet virker bedre og bedre jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...