Gå til innhold

Resistance: Fall of Man. Nye bilder og info

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Ser ut som Resistance skal støtte alle hd formatene, 720p, 1080i og 1080p.

De nye bildene ser også meget bra ut!

40 spillere ved multiplayer er også en av nyhetene. Han sier også masse positivt om ps3, men tror ikke jeg gidder å nevne det. Da blir det enda en konsollkrig!

Dette ser faktisk bedre og bedre ut, tror jeg blir nødt til å kjøpe det til launch!

Her er linken til infoen! IGN

resistance-fall-of-man-20060831054954939.jpg

resistance-fall-of-man-20060831054952517.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da må man spørre, hvet du hva en tekstur er for noe?

ENESTE teksturene jeg ikke er imponert over her er den ene listen på det øverste bildet.

Men det er helt unntaksvis, dessuten har jeg sett det bildet før, hvilket vil si det er eldre enn det som sies her...

Her har du forøvrig et Gears og War GAMEPLAY-bilde, i 720p (som er det spilet kjører i). Vet ikke jeg, syns cutscenene til det spillet ser bra ut, men ikke ellers, pluss at det hakker. :hmm:

post-106602-1157123717_thumb.jpg

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

ENESTE teksturene jeg ikke er imponert over her er den ene listen på det øverste bildet.

Men det er helt unntaksvis, dessuten har jeg sett det bildet før, hvilket vil si det er eldre enn det som sies her...

6783552[/snapback]

Ta det bilde her.

Det er veldig utydelig og uklart. Udetaljert og ingen markeringer.

Ta Prey for eksempel som har nydelig textures og klare og fine markeringer.

Lenke til kommentar

Det der er ikke sammenlignbart i det hele tatt.

Teksturdetaljer blir ikke sammenlignbart før ved høye oppløsninger, de bildene ser helt like ut, bortsett fra at noen har mer lighting enn andre.

BTW:

Interesssant, Ted Price (Insomniac) svarer på om det kunne vært gjort på ande konsoller (inklusive 360).

"IGN: Would it have been possible to create Resistance on anything but the PlayStation 3, like the PS2, Xbox 360 or PC, and if not, why? Have you had the idea for the game on the backburner and been saving it for capable hardware?"

Ted Price, Founder & CEO: "It would have been very, very difficult to create Resistance on any other platform. First, this game requires an incredible amount of processing power to support the large number of moving characters and objects in the levels. Every one of our characters has sophisticated AI and navigation routines running in the background. Plus, every object -- including characters -- has to access our physics and collision systems constantly. And, of course, I'm ignoring all the other processes that have to occur simultaneously to create immersive, believable environments. What a game like Resistance requires is parallel processing on a massive scale and fortunately the Cell's SPUs give us this. We can take complex and expensive systems and move them onto the SPUs, which are extremely good at number-crunching. When these systems run in parallel it means we can do more per frame and that means more detail in the game."

Lenke til kommentar

Her har du forøvrig et Gears og War GAMEPLAY-bilde, i 720p (som er det spilet kjører i). Vet ikke jeg, syns cutscenene til det spillet ser bra ut, men ikke ellers, pluss at det hakker. :hmm:

6783552[/snapback]

Å sammenligne Gears of War med Resistance er da ikke helt rettferdig med tanke på at det ene er ett launch spill :tease:

Helt seriøst, er Resistance ett bedre spill på noen som helst måte enn GoW den 17. Aug skal jeg personlig selge boxen å kjøpe meg en PS3. Så mye faith har jeg I den tittelen.

Lenke til kommentar
Å sammenligne Gears of War med Resistance er da ikke helt rettferdig med tanke på at det ene er ett launch spill 

Helt seriøst, er Resistance ett bedre spill på noen som helst måte enn GoW den 17. Aug skal jeg personlig selge boxen å kjøpe meg en PS3. Så mye faith har jeg I den tittelen.

Det tar jeg deg på ordet på! :thumbup:

Uansett, det er nå veldig forskjellige spill.

Gears of War er en tredepersonsskyter mens Resistance er en førstepersonsskyter f.eks. :yes:

Ja for dette bilde her for eksempel som akkurat ble postet i en annen tråd er jo så mye dårligere.

Sjekk texturene på det bilde så ser du at det er langt bedre og mere detaljerte

Hm? Du kan jo nesten ikke se forskjeller på veggen bak på grunn av all blurring-effekten. Ser du på noen av listene til høyre også er det veldig flatt ut udetaljert.

GoW er definitivt oppskrytt, men dette er da av de første virkelige gameplay-screensene som ligger ute.

Endret av ShredLord
Lenke til kommentar

/sarcasm

Fy faen så dårlig det her ser ut. Playstation 1 grafikk er jo bedre!

/ sarcasm off

Seriøst, både GoW og R:FoM ser unektelig bra ut. Nå må dere slutte å rekke ned på spill på andre platformer enn de dere selv liker.

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar
Velger nå å hoppe av denne diskusjonen her med å si at jeg hadde likt om Resistance kom ut på x360 ett års tid etter det har kommet ut på PS3 fordi det faktisk ser ut som en spennende tittel!  :thumbup:

ttfn

6783796[/snapback]

De kan jo muligens porte det til 360 fra PSP versjonen da :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...