Saint AS Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tar alltid Cpu/gpu temp sjekk når jeg skrur på datan, er vell vane etter dårlig erfaring. Nok å si om det:) Datavanen min: Skrur på datan, sjekker hw.no for nye artikler------> sjekker diskusjon.no. mine innlegg og ser om noen har svart. Så logger jeg meg på msn og blink. Tar meg også en sigarett fortest mulig etter sex, puh:P Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 "Knekke" fingre, tær og nakke (altså lage sånn lyd) 6784792[/snapback] Det sliter jeg også med, vil heller kalle det en uvane jeg da. Hos meg knekker det i håndleddene, albuene,skuldrene, knærne, hoftene, anklene og tærne:-) Ja, jeg bråker en del! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg trykker hele tiden på musen og markerer random tekst når jeg leser nettsider. Er visstnok ganske irriterende å høre på. Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Før har jeg hatt noen litt plagsomme tvangstanker som å: 1. Rette på buksen, skjorten min 2. Sjekke ofte om døren er låst 3. Pusse tennene ekstremt lenge Og nei jeg er ikke psykisk syk Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg tolker denne tråden slik at det egentlig er snakk om uvaner, så her er mine. - Pusser tenner altfor hardt. - Biter litt negler. - Klarer aldri å holde kontoret mitt ryddig. Lenke til kommentar
Arang Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Pleide alltid å sjekke postkassen etter at jeg kom hjem, uansett når på døgnet det var. Temmelig irriterende, egentlig, Ellers tygger jeg alltid maten først på høyre side. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg trykker hele tiden på musen og markerer random tekst når jeg leser nettsider. Er visstnok ganske irriterende å høre på. 6787498[/snapback] Det gjør jeg også. Ganske slitsomt for andre tilstedeværende som også prøver å få med seg teksten. Lurer på om det kommer av et konstant museaktivitetsbehov. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg merker teksten med musepekeren mens jeg leser. 6784172[/snapback] Jeg og Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hm, kanskje vi kunne hatt en poll for de vanligste vanene? Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Jeg merker teksten med musepekeren mens jeg leser. 6784172[/snapback] Jeg og 6787691[/snapback] Sørgelig men sant må jeg bekjenne at jeg også merker teksten med musepekeren mens jeg leser . Ps: T-Solberg du er ikke den eneste som pusser tennene for hardt heller Endret 2. september 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg trykker hele tiden på musen og markerer random tekst når jeg leser nettsider. Er visstnok ganske irriterende å høre på. 6787498[/snapback] Det gjør jeg også. Ganske slitsomt for andre tilstedeværende som også prøver å få med seg teksten. Lurer på om det kommer av et konstant museaktivitetsbehov. 6787632[/snapback] Gjør nøyaktig det samme, irriterer meg veldig over Windows Live-messenger for da blir alt teit når man gjør det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hmm, merkelig det der... Hos meg gjelder markere-tekst-syndromet bare i nettlesere Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg leser alltid de samme avisene på nettet hver dag. Får jeg ikke gjort det blir jeg stresset og føler jeg henger bak. Sært.. Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Biter negler... Lenke til kommentar
TQfflus Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 trener daglig (+) og biter negler (-) 6784196[/snapback] du er en kopi av meg altså Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Pleide alltid å sjekke postkassen etter at jeg kom hjem, uansett når på døgnet det var. Temmelig irriterende, egentlig, 6787621[/snapback] Jeg pleier å sjekke postkassen _hver_ gang jeg går forbi den.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Før sjekket jeg alltid postkassen når jeg gikk forbi den. Tror det er den eneste uvanen jeg har egentlig. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg sjekker alltid to ganger om badedøra er låst også den mest irriterende vanen at jeg må lese eller høre musikk før jeg sovner eller sovner jeg ikke før driiiit sent. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tror faktisk den eneste faste vanen jeg har er å ta meg en kopp kaffe og en pris snus når jeg kommer på jobb om morgenen. Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Jeg sjekker også mobilen for å se hva klokka er, og får så å glemme det, og se igjen etter 3 sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå