Gå til innhold

Har du noen vaner/uvaner?

g@bb@

Anbefalte innlegg

Tar alltid Cpu/gpu temp sjekk når jeg skrur på datan, er vell vane etter dårlig erfaring. Nok å si om det:)

Datavanen min:

Skrur på datan, sjekker hw.no for nye artikler------> sjekker diskusjon.no. mine innlegg og ser om noen har svart. Så logger jeg meg på msn og blink.

Tar meg også en sigarett fortest mulig etter sex, puh:P

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg trykker hele tiden på musen og markerer random tekst når jeg leser nettsider. Er visstnok ganske irriterende å høre på.

6787498[/snapback]

Det gjør jeg også. Ganske slitsomt for andre tilstedeværende som også prøver å få med seg teksten. Lurer på om det kommer av et konstant museaktivitetsbehov.

Lenke til kommentar
Jeg merker teksten med musepekeren mens jeg leser.

6784172[/snapback]

Jeg og :D

6787691[/snapback]

Sørgelig men sant må jeg bekjenne at jeg også merker teksten med musepekeren mens jeg leser :blush: .

Ps: T-Solberg du er ikke den eneste som pusser tennene for hardt heller :blush:

Endret av Dark Archon
Lenke til kommentar
Jeg trykker hele tiden på musen og markerer random tekst når jeg leser nettsider. Er visstnok ganske irriterende å høre på.

6787498[/snapback]

Det gjør jeg også. Ganske slitsomt for andre tilstedeværende som også prøver å få med seg teksten. Lurer på om det kommer av et konstant museaktivitetsbehov.

6787632[/snapback]

Gjør nøyaktig det samme, irriterer meg veldig over Windows Live-messenger for da blir alt teit når man gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...