Bandidos-Pelle Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Retter på sveisen hvert femtende sekund. Forfengelig? Ja. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Høre på musikk. 6784176[/snapback] Amen! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 - Biter negler - Spiser som regel salami på brødskiva - Har det skremmende ryddig på rommet - Sover alltid med vinduet oppe And that's the way i like it Lenke til kommentar
TorbjørnK Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hah! Jeg markerer også teksten jeg leser, hele tiden. 6784521[/snapback] jeg A! og saa: -retter hele tiden paa haaret -sjekker "looken" i alle speil som er aa oppdrive. -bruker dataen uforsvarlig mye Lenke til kommentar
quakie Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg må innrømme at jeg også merker teksten jeg leser . Lenke til kommentar
fox Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg merker teksten med musepekeren mens jeg leser. 6784172[/snapback] Pleier også å merke teksten, men litt verre Jeg pleier å merke teksten, så merke på nytt i samme sted mens jeg leser.Gjentar det hele tiden, altså ikke to ganger men flere. Folk rundt meg blir ofte irritert når de leser også det jeg leser feks nyheter Lenke til kommentar
fAight Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 "Knekke" fingre, tær og nakke (altså lage sånn lyd) Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 - Har en vane når jeg pusser tenna, først oppe, så nede. - pleier å knekke fingre - Har det ryddig på rommet - Må alltid kjøre tune up 06 cleaner+ regcleaner før jeg skrur av pc en - Henter alltid Posten på vei hjem fra skolen. - trener anhver dag.. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Retter på sveisen hvert femtende sekund. Forfengelig? Ja. 6784607[/snapback] Ojjj den vanen har jeg og svært plagende, men retter ikke hvert 5 sec da Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg merker teksten med musepekeren mens jeg leser. 6784172[/snapback] Pleier også å merke teksten, men litt verre Jeg pleier å merke teksten, så merke på nytt i samme sted mens jeg leser.Gjentar det hele tiden, altså ikke to ganger men flere. Folk rundt meg blir ofte irritert når de leser også det jeg leser feks nyheter 6784730[/snapback] Jeg markere annehver setning jeg leser..vet ikke hvorfor..men det får meg liksom til å konsentrere meg bedre om å lese teksten..men får de som ser på er det veldig frusterende.. Lenke til kommentar
meron Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 -Tygg på ein penn eller liknande når eg konsentrerer meg. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Går alltid in på www.diskusjon.no så fort jeg er på pcn. Lenke til kommentar
Gorbag Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Går alltid in på www.diskusjon.no så fort jeg er på pcn. 6785700[/snapback] jeg og :!: Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Har en uvane med å alltid ta en sprut med vannflaskene på fotball-laget, er vel for å sjekke at det ikke er noe annet enn vann i de Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Går alltid in på www.diskusjon.no så fort jeg er på pcn. 6785700[/snapback] Hehe, samma her å. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 tar alltid av meg t-skjorten før jeg setter meg på do Lenke til kommentar
noseh Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Må ha sokker på før jeg tar på meg jeans Lenke til kommentar
Pjokk Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Kommer alltid for sent. Så ille at venner forventer jeg er minimun en halvtime forsinket når jeg skal komme på besøk. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) - Har en vane når jeg pusser tenna, først oppe, så nede.- pleier å knekke fingre - Har det ryddig på rommet - Må alltid kjøre tune up 06 cleaner+ regcleaner før jeg skrur av pc en -Henter alltid Posten på vei hjem fra skolen. - trener anhver dag.. 6784852[/snapback] Også fikler jeg med mobilen ofte, og sjekker kjøleskapet.. Edit: skriveleif Endret 1. september 2006 av Mr_Razer Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Venstre linse på først, alltid Har vinduet på vidt gap dagen lang, så lenge jeg er hjemme Merker tekst når jeg leser på nettet Roter alt for mye på hybelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå