Zethyr Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Eller har 2% med selvrespekt, og holder alle du har pult for deg selv. Sier jeg at jeg har pult noen på en spesiell måte/sted, så kan det spores tilbake til meg. Du kan foruten sjekke denne, http://www.dagbladet.no/dinside/2006/09/12/476524.html 6851812[/snapback] En arbeidsgiver gir nok blanke i om din beste sex-opplevelse var på stranda i Italia, eller hjemme foran peisen med din egen bestemor Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Eller har 2% med selvrespekt, og holder alle du har pult for deg selv. Sier jeg at jeg har pult noen på en spesiell måte/sted, så kan det spores tilbake til meg. Du kan foruten sjekke denne, http://www.dagbladet.no/dinside/2006/09/12/476524.html 6851812[/snapback] En arbeidsgiver gir nok blanke i om din beste sex-opplevelse var på stranda i Italia, eller hjemme foran peisen med din egen bestemor 6851893[/snapback] Jeg gjorde det på jobben, på kontoret til sjefen Ser ikke ut til at jeg får den jobben nei... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 ... med mindre du VET du juger og ikke vil bli ferska. 6850852[/snapback] Har et par kamerater som har brent seg på den der, hehe. Selv har jeg hatt så mange sexopplevelser, ganske gode alle sammen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 det tror jeg må ha vert i skauen et par år siden, jeg og mange andre var inne skauen, ved et tjern og satt og drakk og koste oss og bada. etterhvert da vi begynte å bli i godt humør fant jeg og ei anna ei tonen, og satt å prata sammen leenge, før vi fant ut at vi skulle stikke opp i skauen en tur (skal legge til at jeg hadde dame i den perioden, hun var ikke hjemme heller og hun jeg dreiv på med hadde type ) Men ivertfall, så stakk vi opp i skauen, og dreiv på der leenge, jeg husker ikke hvor lenge, men det begynte å bli seint når vi kom ned igjen til der vi var, og da hadde alle dratt, så vi bare satt på brygga og tok et nakenbad, og klatra opp på brygga og fortsatte den ville apedansen der Så stakk vi ned til meg, hoppa i senga, og dreiv på litt til, og var da drit trøtt, og greide nesten ikke å holde den oppe under en BJ, også sovna vi Også tok vi en liten runde før frokost Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 det tror jeg må ha vert i skauen et par år siden, jeg og mange andre var inne skauen, ved et tjern og satt og drakk og koste oss og bada. etterhvert da vi begynte å bli i godt humør fant jeg og ei anna ei tonen, og satt å prata sammen leenge, før vi fant ut at vi skulle stikke opp i skauen en tur (skal legge til at jeg hadde dame i den perioden, hun var ikke hjemme heller og hun jeg dreiv på med hadde type ) Men ivertfall, så stakk vi opp i skauen, og dreiv på der leenge, jeg husker ikke hvor lenge, men det begynte å bli seint når vi kom ned igjen til der vi var, og da hadde alle dratt, så vi bare satt på brygga og tok et nakenbad, og klatra opp på brygga og fortsatte den ville apedansen der Så stakk vi ned til meg, hoppa i senga, og dreiv på litt til, og var da drit trøtt, og greide nesten ikke å holde den oppe under en BJ, også sovna vi Også tok vi en liten runde før frokost 6851989[/snapback] Er ikke du svigermors drøm Lenke til kommentar
V-by Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Er ikke du svigermors drøm 6852741[/snapback] de sier så Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 (endret) Min beste sex-oplevelse må nokk være på den første daten med dama mi, vi satt hjemme hos meg og såg film, hun ligger på brystkassen min, og jeg stryker hun over håret..plutelig merker jeg at hun begynder og kneppe opp buksen min, og drar fram snabelen min, så tar hun den i munnen og begynder å suge meg, hun gjorde det så uventet og herlig at jeg kunne ikke tro det skjedde, etter en stund så begynte hun å kle av seg sakte og virkelig sexy, striptease rett og slett så la hun seg på stuebordet å sa nyaktig de riktige ordene til meg: "kom og ta meg hardt og lenge NÅ!" å resten kan du tenke deg selv! det er den abselutt beste sexopplevelsen min! By the way, vi er forsatt sammen og sexen er fantastisk forsatt Endret 15. mai 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Hohoho Endret 31. mai 2010 av BTK Nyhus Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) jeg har slettet et par innlegg. denne tråden handler om gode sex-opplevelser og ikke utroskap. Zeph redigerte: Prøv å ikkje bruk for mange smileys, det blir litt rotete og er i strid med våre retningslinjer: Spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Endret 15. mai 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Namek Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Men det er jo bedre enn å gjøre som LarsP: ligge på "den" til den har "sovna", slik at det kjennes ut som du drar en annen 6790749[/snapback] haha genialt Lenke til kommentar
pwned Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 1ste gangen... det var ikke sånn sykt deilig, men det betød helt klart mest ^^ Lenke til kommentar
Gjest Tobern Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Min beste sex-oplevelse må nokk være på den første daten med dama mi, vi satt hjemme hos meg og såg film, hun ligger på brystkassen min, og jeg stryker hun over håret..plutelig merker jeg at hun begynder og kneppe opp buksen min, og drar fram snabelen min, så tar hun den i munnen og begynder å suge meg, hun gjorde det så uventet og herlig at jeg kunne ikke tro det skjedde, etter en stund så begynte hun å kle av seg sakte og virkelig sexy, striptease rett og slett så la hun seg på stuebordet å sa nyaktig de riktige ordene til meg: "kom og ta meg hardt og lenge NÅ!" å resten kan du tenke deg selv! det er den abselutt beste sexopplevelsen min! By the way, vi er forsatt sammen og sexen er fantastisk forsatt Fy fan, der ble jeg kåt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg