Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADVARSEL - om du ikke kommer frem på nettet i kveld og i nat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-10-27 09:53, skrev MaxCPU:

Begynner å bli mektig irritert av dette nettgreiene nå... Har telenor.. Men hva er det _egentlig_ som er galt?? En del forskjellige svar her nå.

Det er fibern oppi Arendal som har gått til ******* eller noe som har blitt kappa av bonden. Hvorfor sliter du med 600E? Jeg har en slik en selv...

Lenke til kommentar

Får feilmeldinger via e-post. Ikke særlig fornuftig svar. Lurer på om jeg skal kreve avslag for de timene jeg har vært online. *drømme*

"Vi har desverre ennå endel kapasitetsproblemer mot utlandet (USA)etter utfallet i går. Vi beklager dette, men det jobbes med problemet.

--

Med vennlig hilsen,

Telenor Plus, Kundeservice"

:sad:

PS. Ikke kom å ert meg med; "jeg har bredbånd fra NGT", for da blir bare enda mer sur! :wink:

Lenke til kommentar

Det er jo en av telenor sine samtrafikk partnere som har problemer, ikke TELENOR, trafikken går helt fint igjennom telenor sitt nett, men når de kommer til telia, så begynner det å bli pakketap.

Enig at telenor kunne lagt ut bedre driftsmeldinger, men å hetse telenor fordi telia har problemer synes jeg er litt dårlig.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt dette fra en annen kar på HW.no så jeg skal ikke ta æren for det :grin:

Hvis du har litt peiling så klarer du nok dette, du må sette opp internettet til å gå gjennom en proxy server.

For IE gå på Tools> Internet Options> Connections> Lan settings> Merk av for Use A proxy server for your LAN, skriv inn proxy.online.no som Address og 8080 som port.

For Opera gå på File> Preferences> Network> Proxy Servers knappen> merk av for HTTP og skriv inn proxy.online.no som addresse og 8080 som port på linja for HTTP, ikke noen andre steder.

Dette virker for telenor, andre vet jeg ikke med.

Håper noen får dette til å virke ihvertfall

Lenke til kommentar

Quote:

Hvorfor sliter du med 600E? Jeg har en slik en selv...

Off topic, men alikevel... Pc'en er ikke spesielt rask.. Hjeler en del med 192mb ram. Det verste er nok at jeg ikke får høyere oppløsning enn 1024x768 på ekstern skjerm. Fant noen drivere fra IBM som skulle løse dette, men det fungerte ikke dessverre...

Og den er ubrukelig å spille på. Ellers virker den faktisk utrolig solid, og av god kvalitet, men nå blir det ny stajonær! :smile:

Lenke til kommentar

...Kan ikke bare være Telenor sitt nett(?) Jeg brumer LOS/BedrbåndsMassen og de går igjennom Banetele, kan det hende at BaneTele også går igjennom telenor?

Frankie

Kr.sand

JEg irriterer meg grønt har problemer med å streame MP3 musikk fra http://digitallyimported.com noen andre som kan bekrefte dette?

Quote:

Den 2002-10-27 01:03, skrev LarsC:

Jeg har NGT og alt funker toppers. Feilen ligger som sagt hos Telenor og deres nett.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 11:19, skrev MaxCPU:

Quote:

Hvorfor sliter du med 600E? Jeg har en slik en selv...

Off topic, men alikevel... Pc'en er ikke spesielt rask.. Hjeler en del med 192mb ram. Det verste er nok at jeg ikke får høyere oppløsning enn 1024x768 på ekstern skjerm. Fant noen drivere fra IBM som skulle løse dette, men det fungerte ikke dessverre...

Og den er ubrukelig å spille på. Ellers virker den faktisk utrolig solid, og av god kvalitet, men nå blir det ny stajonær! :smile:

Hehe ok. Trodde du hadde problemer jeg... Ja kjøp en stasjonær, og jeg må innrømme at 600E ikke er noe bra spillemaskin ja (det er jo trossalt bærbar 366MHZ :grin: ). Jeg stoler på 3gigen min i slike tilfeller :razz:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 12:01, skrev Felix_:

Quote:

Den 2002-10-27 01:57, skrev Torsteinen:

har charlie fra NGT

kommer ikke inn på
har det noe med dette å gjøre, det står at siden ikke finnes men jeg var der i GÅR...

kommer dere inn??

JA! Jeg kom inn med Telenor ADSL!

Proxy. Prøv å ping sida bare. Det er umulig at det funker. Ellers kan det være cache.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-27 01:09, skrev rudolfrock:

den linken der var jo postet i september!

jeg har NGT og alt er supert her. merker ingenting forskjell!

må teste jeg og: Telenor

Dette strider mot ytringsfriheten. Vil vi skrive Telenor, (eh... tel_eh_or. Ble sikkert korrigert første gangen) så må vi få lov til det.

EDIT : Tips... skriv Telehoor i stedet. Det går sikkert bra (hvis det står Telenor så funket det ikke).

[ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-10-27 12:33 ]

Lenke til kommentar

Den 2002-10-27 12:04, skrev Senior47:

Ved å endre til proxy.online.no port 8080 ser det ut som om problemet "forsvinner". Jeg kommer meg ut av Norge i hvertfall...

I følge online-chat skulle feilmeldinger på telenor finnes på http://www.online.no/ti/kundeservice/driftsmeldinger/

men den ser ikke ut til å bli oppdatert for ofte..

Det eneste som oppdateres ofte i telenor er lederlønninger. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...