Reite Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg fant en ganske enkel og grei guide om hvordan voltmodde et 7900GT til ~et GTX. Til dette trenger man dog "Conductive Paint" Jeg har spurt en elektrikker venn, men han har aldri hørt om dette. Er det noen som har noe anelse om hvor man kan få tak i det i Norge? Og er det noen som har utført denne moden? Hvordan fungerer den? Link til guiden er her: http://endeavorquest.net:8880/7900GT_VM/index.htm Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 clas olson gjorde det selv, gikk fint 3 måneder senere så får jeg artifacts, mistenker det er vet ikke helt. kjøling var topp, både kjøling av hele undersiden med 2x80 og vifte på oppsiden av kjortet mot volt regulator, glemte en stund var på 1.4 volt på 450mhz glemte å installere coolbits om igjen for å få opp mhz. du teiper på kortet, skraper litt på punktene og maler 3 lag. la det tørte en stund mellom hver gang så det blir FLINKT Lenke til kommentar
Reite Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Vet du hva det heter? Har prøvd mange forskjellige søk på clas ohlson sin side, men kan ikke finne noe:) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Conductive paint... mon tro om ikke du kan bruke varmetråd-fiks Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Heter: Granville, Electro connector; Electrical circuit paint repair. Er beregnet for varmetråder i bil. Kan ikke finne den på siden til Clas. Kanskje gå og spørre. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Varenummer 34-786 på Clas. http://www.clasohlson.no/ext.asp?art=340786000 Endret 4. september 2006 av asdfteam Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 har brukt akkurat dette selv. fungerer helt ypperlig. Trenger dog bare ett lag, holder fint å la det tørke en times tid. er veldig lite som skal til, mitt er dønn stabilt på GTX+ hastighet, gjorde modden for ett halvt år siden Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 23. september 2006 Del Skrevet 23. september 2006 Det er ganske lett tilgjengenlig mange steder. Clahs olson kjøpte jeg det hos. Det er brutk der som reparasjonsmateriale for varmetrådene i bilruter. -Stigma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå