MrFumigate Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Helt kanon...kan du lære meg noen PS triks please Lenke til kommentar
riktig Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Takk for alle kommentarene. MrFumigate: Hehe, vet ikke helt om jeg har så mye å lære bort, men.. Det er mye eksperimentering, og ganske små justeringer på hver layer, som tilsammen gjør en stor effekt. Det er hovedsaklig å male med lys, samt å leke med fargene. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 hei. ganske tøfft. litt lyst til og være mørkt, hvis du skjønner. men jeg liker etterbehandlingen. skulle gjerne hatt enda kraftigere skygger. di er fine. Lenke til kommentar
paalwa Skrevet 7. september 2006 Del Skrevet 7. september 2006 Resultat = HDR i CS2 tro;) Lenke til kommentar
riktig Skrevet 7. september 2006 Forfatter Del Skrevet 7. september 2006 Ingen automatiske actions eller filtre her, kun massevis av brushing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå