Gå til innhold

Et dødens maleri


riktig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ganske tøfft bilde! Du liker den gravplassen? ... jaja...

Eneste jeg har å komme med er at jeg skulle likt å sett treet mer tydelig. Det starter nede på gresset, så forsvinner det liksom i mørket før det kommer til syne igjen med skyen som bakgrunn. Tror det hadde blitt litt bedre hvis en hadde kunne fulgt stammen fra rot til topp.

 

Edit : Onkel: Haha!

Endret av kiskogl
Lenke til kommentar

Var utentvil bra bilde! Likte den dystre å mørke følelsen du får. Minner nesten litt om en film jeg så her om dagen.

Men,men kunne du lagt ut originalen? Hadde likt å sett forandringene du har gjort :)

Syntes det ble litt lyst på høyresiden av veien, altså motsatt av selve gravplassen. Hadde du kunnet gjort det litt mørkere, tror jeg du hadde fått en følelse av at det er selve gravplassen som er selve hoved punktet.

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar

... men den var ikke helt forlatt. :p

Det man ser i bakgrunnen er kjerka, som man gjerne finner i gangavstand fra kirkegårder. Alt annet gadd jeg ikke å bry meg så mye om. Vi er dømt til et liv blant trær, kraftledninger og hus, så de får bare bli med i bildene.

 

På oppfordring; her er originalen, kun kjørt gjennom Raw-behandlingen.

 

Takker for kommentarer. :)

post-57260-1157129001_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Mulig skjermen min gjør dette bildet urett, men her ble det rett og slett litt for mye grønnstikk. Motivet i seg selv er vel ikke i utgangspunktet det mest spennende jeg har sett, så sånn sett har du gjort et godt forsøk i få det beste ut av det. Synes absolutt du klarer å skape en stemmning her, men grønnstikket blir for meg for dominant til at jeg klarer å nyte det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...