riktig Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Etter 3 uker uten nett får man nesten gjøre et slags comeback, og legge ut et bilde. Som alltid beveger jeg meg ikke langt fra huset, og motivet er som alltid noe dystert. 15-20 layers med justeringer ga dette uttrykket. Vil gjerne høre hva andre har å si om saken. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er det mulig å få se original uten 15-20 filtere? Uansett har du fått til en veldig dyster stemning her, jeg fikk nesten litt sånn spillgrafikk-feeling. Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg ville også holdt meg i nærheten av huset mitt hvis jeg bodde i så skumle omgivelser. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Ganske tøfft bilde! Du liker den gravplassen? ... jaja... Eneste jeg har å komme med er at jeg skulle likt å sett treet mer tydelig. Det starter nede på gresset, så forsvinner det liksom i mørket før det kommer til syne igjen med skyen som bakgrunn. Tror det hadde blitt litt bedre hvis en hadde kunne fulgt stammen fra rot til topp. Edit : Onkel: Haha! Endret 1. september 2006 av kiskogl Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Var ganske kult bilde Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Var utentvil bra bilde! Likte den dystre å mørke følelsen du får. Minner nesten litt om en film jeg så her om dagen. Men,men kunne du lagt ut originalen? Hadde likt å sett forandringene du har gjort Syntes det ble litt lyst på høyresiden av veien, altså motsatt av selve gravplassen. Hadde du kunnet gjort det litt mørkere, tror jeg du hadde fått en følelse av at det er selve gravplassen som er selve hoved punktet. Endret 1. september 2006 av g@bb@ Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Få se originalen, da. Fåsefåse! Lenke til kommentar
sthlm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ja, dette ble bra. Men de husene i bakgrunnen passet liksom ikke inn synes jeg Er det en forlatt kirkegård, så er det en forlatt kirkegård Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 ... men den var ikke helt forlatt. Det man ser i bakgrunnen er kjerka, som man gjerne finner i gangavstand fra kirkegårder. Alt annet gadd jeg ikke å bry meg så mye om. Vi er dømt til et liv blant trær, kraftledninger og hus, så de får bare bli med i bildene. På oppfordring; her er originalen, kun kjørt gjennom Raw-behandlingen. Takker for kommentarer. Lenke til kommentar
ovrebekk Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tøft bilde. Originalen var litt daff, men jeg syns effektene du hadde lagt på funket veldig bra Lenke til kommentar
riktig Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Takktakk. Originalen er skikkelig døll, men slike bilder egner seg ofte som utgangspunkt. Her er fotoet bare et element i den digitale prosessen. Bruker det som en grunnmur å bygge videre på. Lenke til kommentar
FaMe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Mulig skjermen min gjør dette bildet urett, men her ble det rett og slett litt for mye grønnstikk. Motivet i seg selv er vel ikke i utgangspunktet det mest spennende jeg har sett, så sånn sett har du gjort et godt forsøk i få det beste ut av det. Synes absolutt du klarer å skape en stemmning her, men grønnstikket blir for meg for dominant til at jeg klarer å nyte det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Grønnstikket er vel ganske sentralt i det han har gjort, meningen er ikke å ha et bilde der alle kanaler står på 0. Stemningen hadde liksom forsvunnet med en gang. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Veldig stilig resultat. En uggen feeling, husa bak ødelegger litt for det mystiske da men. Lenke til kommentar
thobaa Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Snodig effekt du har skapt her Bildet går fra å være fotografi i forgrunnen, til å gå mere å mere over til maleri i bakgrunnen.. tøft løft av et ellers kjedelig bilde Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Likte bildet veldig godt. Ser ut som et utrolig detaljert maleri. Du er en kunstner! Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Veldig kult bilde! Bra utført etterarbeid. Det eneste jeg ikke liker så godt er den utbrente flekken ved hustaket, men ellers er det knall tøft. 10 poeng til SirMaximus! Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Kjempekult bilde! Tøft! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg fikk en spontan følelse av coveret til den første skiva av Black Sabbath, bildet er supert, og er herved kopiert ...tusen takk! Lenke til kommentar
hardmongo Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 dritbra! meget bra etterbehandling som passer perfekt til motivet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå