espinos Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) haha! gleder meg hater nazister Hva er det med dere da? nazi-tyskere er det jævligste jeg vet, og får nesten ereksjon av å gå rundt å drepe den på skytespill gang på gang. ikke F om jeg vil se den fra en nazi sin side! 6784049[/snapback] Det fantes faktisk en "liten andel" tyskere som faktisk ikke var nazister under WW2 også... 6785047[/snapback] Det var det nok.. men det var skrekkelig få av "de" som hadde baller til å gjøre noe med det! 6786473[/snapback] Jaha. Så du tenker at nesten alle tyskere var nazister under VK2. Da må du være tett i huet. Krigsmotstandere fikk gjennomgå, det er fakta. Når man lever i et land hvor en gal mann styrer er det ikke lett å stå imot. Det finnes det eksempler på idag. Du går vel å tenker at alle tyskere fremdeles har en nazist i seg 6796444[/snapback] Så jeg har nok en forståelse om hvordan de hadde det, og at det ikke var lett å mene noe annet! Det jeg prøvde å si var at det ikke var så mange som heller ville ofre livet sitt med å kjempe mot nazismen eller å gå ut i krigen for nazismen å bli drept! Endret 4. september 2006 av espinos Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 haha! gleder meg hater nazister Hva er det med dere da? nazi-tyskere er det jævligste jeg vet, og får nesten ereksjon av å gå rundt å drepe den på skytespill gang på gang. ikke F om jeg vil se den fra en nazi sin side! 6784049[/snapback] Det fantes faktisk en "liten andel" tyskere som faktisk ikke var nazister under WW2 også... 6785047[/snapback] Det var det nok.. men det var skrekkelig få av "de" som hadde baller til å gjøre noe med det! 6786473[/snapback] Jaha. Så du tenker at nesten alle tyskere var nazister under VK2. Da må du være tett i huet. Krigsmotstandere fikk gjennomgå, det er fakta. Når man lever i et land hvor en gal mann styrer er det ikke lett å stå imot. Det finnes det eksempler på idag. Du går vel å tenker at alle tyskere fremdeles har en nazist i seg 6796444[/snapback] For å si det sånn. jeg tror ikke du vet mer om 2. verdenskrig enn meg. så jeg har nok en forståelse om hvordan de hadde det, og at det ikke var lett å mene noe annet! Det jeg prøvde å si var at det ikke var så mange som heller ville ofre livet sitt med å kjempe mot nazismen eller å gå ut i krigen for nazismen å bli drept! når de kom til norge så stod dere østlendinger på rad å rekke til å være frontkjemper for nazistene, mens vi på vestlandet drev med all motstands-arbeidet! prøv å forstå poenget dumbass! 6801466[/snapback] Jeg tror Nr. 24 har en litt annen oppfatning av det enn deg Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Espinos, jeg blir helt dårlig av innlegget ditt. jeg tror ikke du vet mer om 2. verdenskrig enn meg Latterlig. når de kom til norge så stod dere østlendinger på rad å rekke til å være frontkjemper for nazistene, mens vi på vestlandet drev med all motstands-arbeidet! Jepp, akkurat slik det var. Du er faen ikke dum...Nei vent, det er jo det du er. nazi-tyskere er det jævligste jeg vet, og får nesten ereksjon av å gå rundt å drepe den på skytespill gang på gang. ikke F om jeg vil se den fra en nazi sin side! Drittunge som nettop har sett Indiana-Jones-triology? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 når de kom til norge så stod dere østlendinger på rad å rekke til å være frontkjemper for nazistene, mens vi på vestlandet drev med all motstands-arbeidet! Oisann, det var da virkelig hvor belært vi var da, kunne du være snill å henvise til kilder og? Rinnan var vel ikke østlending var han vel? Lenke til kommentar
espinos Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) unødvendig post Endret 4. september 2006 av espinos Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 (endret) Ikke så viktig.... =) Endret 14. september 2006 av FredericC Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det jeg prøvde å si var at det ikke var så mange som heller ville ofre livet sitt med å kjempe mot nazismen eller å gå ut i krigen for nazismen å bli drept! når de kom til norge så stod dere østlendinger på rad å rekke til å være frontkjemper for nazistene, mens vi på vestlandet drev med all motstands-arbeidet! Det virker ikke som om du har leste så mye historie selv.... Lenke til kommentar
espinos Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg har nok nevnt noen barnslige argumenter nå. men jeg har lest mye historie om 2. verdenskrig. og krigen i Norge. Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Føler dette sporer veeeeldig av Lenke til kommentar
koronag Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Det gjør det, men jeg er helt enig med de som er lei av Uncle Sam Rambo-spill. Red Orchestra var forfriskende og fett, og spille som Silent Hunter 3 er jo bare helt konge. Jeg har ikke noen politisk grunn for å vill spille som tysker, bare det faktum at de hadde de feteste våpnene. Punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg