Blårens Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Fighting not as a soldier, but a resistance fighter in a United States of America that’s under the rule of a foreign power. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 haha! gleder meg hater nazister Hva er det med dere da? nazi-tyskere er det jævligste jeg vet, og får nesten ereksjon av å gå rundt å drepe den på skytespill gang på gang. ikke F om jeg vil se den fra en nazi sin side! 6784049[/snapback] Det fantes faktisk en "liten andel" tyskere som faktisk ikke var nazister under WW2 også... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Dette hørtes herlig ut! Men noen som husker ein annen tittel,som desverre blei skrinlagt med samme tema? Der også hadde Nazistene vunnet krigen. Og eg slenger meg på lasset om å kunne spille som vanlig tysk menig i eit spel i likhet med BIA etc. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Vi vil drepe Amerikanere i et spill for en gangs skyld! Aner ikke hvor mange virtuelle nazister jeg har på samvittigheten, forandring fryder. Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tror dette kan bli sinnsykt bra, men de kan også brenne seg på Rambo-feelingen der en mann redder hele Europa fra de slemme tyskerne. Jeg ønsker dem lykke til 6784488[/snapback] Jeg liker ikke Rambo men jeg liker spill man er en super-karakter som i The Bourne Identity. Kunne vært gøy å meie ned onde monstre med en mitraljøse og skikkelig fysikk beregninger. Men å meie ned nazister hmmm... de bare soldater med idealisme ikke onde mennesker. Uansett tviler jeg Fall of Liberty kan slå Half Life 2 med hensyn til combat arenas og gameplay og store gatekamper med stridere og rakettkastere, de striderne har så god "tyngde" og de føler når de treffes og tilfredsstillende "dunk" i bakken når de dør. Men håper selvsagt på et godt spill. Spill Half Life 2 med bind "q" "host_timescale 0.3" bind "g" "host_timescale 1.0" og nyt http://jooh.no/clips.html Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Vi vil drepe Amerikanere i et spill for en gangs skyld! Aner ikke hvor mange virtuelle nazister jeg har på samvittigheten, forandring fryder. 6785856[/snapback] Ja absolutt på tide kapitalistene og politit-stat tilhengerne i Det Hvite Hus (The Patriot Act var planlagt lenge de bare ventet bare på en 9/11) får litt anti-PR som i V for Vendetta. Hadde vært kult å løpe rundt og banke opp secret service soldater fanget i slow motion. Slått en og han hadde deiset gjennom tre andre og legge en bombe og stikke og se fysikken få en hel haug av dem til å sveve avgårde i slow motion. Jo flere jo bedre. heh er litt påvirket av HL2 i slow motion http://jooh.no/clips.html Endret 1. september 2006 av Gambler FEX online Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 *Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawn* Amerikanerne er i ferd med å tape alt, og nazistene planlegger å slippe en atombombe på Manhattan for å vise hva som skjer med folk som ikke er enig i deres politikk. Det de imidlertid ikke hadde regnet med var deg - du har sannsynligvis spilt nok førstepersons skytespill til å vite nøyaktig hvordan du skal hamle opp med slike folk, så nå er det på tide å bli med i motstandsbevegelsen og vise nazistene hvem som er sjef. Gi oss noe nytt.. ffs Lenke til kommentar
espinos Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 haha! gleder meg hater nazister Hva er det med dere da? nazi-tyskere er det jævligste jeg vet, og får nesten ereksjon av å gå rundt å drepe den på skytespill gang på gang. ikke F om jeg vil se den fra en nazi sin side! 6784049[/snapback] Det fantes faktisk en "liten andel" tyskere som faktisk ikke var nazister under WW2 også... 6785047[/snapback] Det var det nok.. men det var skrekkelig få av "de" som hadde baller til å gjøre noe med det! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) haha! gleder meg hater nazister Hva er det med dere da? nazi-tyskere er det jævligste jeg vet, og får nesten ereksjon av å gå rundt å drepe den på skytespill gang på gang. ikke F om jeg vil se den fra en nazi sin side! 6784049[/snapback] Det fantes faktisk en "liten andel" tyskere som faktisk ikke var nazister under WW2 også... 6785047[/snapback] Det var det nok.. men det var skrekkelig få av "de" som hadde baller til å gjøre noe med det! 6786473[/snapback] Med tanke på at de som turte og gjøre noe med det ble torturert og deretter halshugget, skutt, eller hengt er dette kansje ikke så rart. Det er merkelig hvor mange folk som sannsyneligvis ikke hadde turt og gjøre noe med det selv som spotter Claus Schenk Graf von Stauffenberg og andre som prøvde på slutten og gjøre noe med det Endret 2. september 2006 av Dark Archon Lenke til kommentar
Juke Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Et FPS-spill som hadde en veldig spesiell vri på historien var "Codename Eagle" (spill fra 1999, minner mye om Battlefield-serien). The game is set in an alternate universe following 1917, Russia's war machine threatens to conquer the world and an allied western force opposes them. Codename Eagle features vehicle and first-person shooter gameplay. Mer info her. Sinnsykt stilig spill forøvrig, på mange måter likte jeg det spillet bedre enn Battlefield 1942 pga morsommere multiplayer + bra story i singleplayermodusen. I likhet med Battlefield 1942 kunne man bruke masse kjøretøyer og slikt i multiplayer (i singleplayer også mener jeg å huske), men flere av kjøretøyene var annerledes enn de vår verden så i 2. verdenskrig som følge av at dette spillet baserer seg på en historisk vri som tok sted i 1917. Ting utviklet seg tydeligvis noe annerledes underveis. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Typisk nok vinner USA mot Nazistene med en ods av 1-999999. Nei, jeg er som alle der andre, JEG VIL HA ET SPILL DER MAN SPILLER FRA TYSKERNES SIDE!!! Eller et spill med dynamisk kampanje der man man velger om man vil være tysker, briter, amerikaner eller franskmann m.m., og så om man vil være flyger, inf., marine-soldat, ubåt-mannskap, tanks-crew, leder for strategiene og så velge om du ville være på vest, øst, nord eller sør fronten og så bli med på de forskjellige kampene hvis du var Alt skal være tillfeldig, ingenting skripta, men at botte-hjernene tenker ut en smart-strategi for å starte krigen. F.eks at at TS aviser tyskernes krav, og så starter krigen der. Eller at du følger skripta kampanje der du følger de forskjellige nasjoner's fotspor. Spillet skal ha realisme som OFP2 og forskjellige valg for mer urealistisk og mer realistisk, som silent hunter serien. Du kan velge ossen personen din skal se ut, f.eks om han skal være lav eller høy, tykk eller tynn, smart eller dum, sterk eller svak. Men man kan ikke ha alt sammen på "fullt". F.eks du kan ikke ha veldig høy, smart, sterk, osv.. Ute på battlefieldet kan karrakteren din bli påvirket av å se på venner og andre soldater sprenge i luften, og av tankser som ruller mot din possisjon. Denne kan føre til vanskelighet for å sove for personen din og at du sikter dårlig og blackout etter lite søvn. Men dette kan forandres på i realisme-greiene. Du kan velge hvilken tid du skal starte i, f.eks i 1943, velge nasjon, hvilken sted i nasjonen, hvilken divisjon hvilken gruppe og så hvilken person. Verden skal være som den var på den tiden og spillmotoren skal være så bra at den kan tåle flere millioner ultra-smarte soldater innenfor flere km² på en småkraftig pc på høy oppløsning med dynamisk terreng. Hvis man f.eks er ett bombefly og sprenger et hus i luften i 1939 og kommer tilbake i 1941 skal det være sånn været og naturen har formet det, eller at nasjonen har bygget det opp igjen. Teknologien kommer tilfeldig og f.eks bottene kan lage Tiger tanksen tre år før den egentlig ble laget, og f.eks at du blir møtt av Maus tanksen under "Fall of France" hvis du er en amerikaner som har blitt med krigen på alliert side. Dette haddde vært et drømmespill jeg aldri hadde lagt fra meg, men siden spillet tar lang tid å lage og på grunn av mye pengebruk og kanskje dårlig salg fordi det er for realistisk, så kommer de ikke til å lage det. Men men, vi får håpe de lager ett spill som dette... eller enda bedre, . Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Vi vil drepe Amerikanere i et spill for en gangs skyld! Aner ikke hvor mange virtuelle nazister jeg har på samvittigheten, forandring fryder. 6785856[/snapback] Fyr opp BF2 og kast deg inn i MEC uniformen, så kan du få yankeesene til å løpe... Lenke til kommentar
knekt_en Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg hadde synes det var mer orginalt hvis det endelig var aksemaktene som vant, og ikke bare teite og lite sannsynlige spill hvor en amerikaner alene masskrerer en bataljon elitesoldater fra SS, without catching a sweat 6783754[/snapback] Hvis du har spilt Brothers in Arms, så har du spilt gjennom et map som heter 'Operation XYZ' som er inspirert av en ekte militær operasjon i Frankrike der en svært underlegen styrke allierte styrker klarte å drepe en 'shitload' tyskere. Dette klarte de jo siden tyskerne hadde ingen aning om at de kom, og dermed hadde amerikanerne overraskelses-momentet... Nå er jeg veldig enig i at det er ganske teit at en enkelt soldat kunne drept en hel bataljon av andre soldater, men det _har skjedd_ med 15 soldater og det beryktede 'element of surprise' FPS messig kan jo dette bli litt OK da, og kanskje jeg blir likevell (til tross for mine antagelser for spillet) kanskje å prøve det (om ikke som en "demo" ). Return to castle wolfenstein kunne blitt et bra spill, hadde det ikke innblandet det okulte i all skytinga. Der håper jeg de styrer unna med dette spillet, og forbeholder det til slemme SS soldater og tyske svigermødre (som er blitt sparket fra Gestapo grunnet sin grusomhet), og ikke blander inn skjelet tyskere med rocketlaunchers til hender og sverd til føtter. 6784734[/snapback] I Return to castle Wolvenstein måtte de jo holde seg ekte til alle de gamle fiendene! Det var pga. den nostalgi-følelsen at jeg syntes det var et koselig spill! Og de hadde _ikke_ holdt seg til det gamle Wolvenstein uten 'skjellett tyskerne med rocketlaunchers til hender og sverd til føtter' ettersom det var en lignende slemming var (pistol i brystet som poppa fram og kniver til hender, var det ikke?) i Wolvenstein 3D også! Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg hadde synes det var mer orginalt hvis det endelig var aksemaktene som vant, og ikke bare teite og lite sannsynlige spill hvor en amerikaner alene masskrerer en bataljon elitesoldater fra SS, without catching a sweat 6783754[/snapback] Hvis du har spilt Brothers in Arms, så har du spilt gjennom et map som heter 'Operation XYZ' som er inspirert av en ekte militær operasjon i Frankrike der en svært underlegen styrke allierte styrker klarte å drepe en 'shitload' tyskere. Dette klarte de jo siden tyskerne hadde ingen aning om at de kom, og dermed hadde amerikanerne overraskelses-momentet... Nå er jeg veldig enig i at det er ganske teit at en enkelt soldat kunne drept en hel bataljon av andre soldater, men det _har skjedd_ med 15 soldater og det beryktede 'element of surprise' 6792743[/snapback] 15 soldater har drept 500-800 menn? WTF det høres utrolig lite sannsynelig ut! Den eneste krigen noen kan ha klart det er jo den finske Vinterkrigen. Det finnes vel en mann som har drept en bataljon på egen hånd men ikke akkurat ved å storme inn "with all guns blazing" Simo Häyhä Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Fyr opp BF2 og kast deg inn i MEC uniformen, så kan du få yankeesene til å løpe... 6792523[/snapback] Høhø, er ikke uten grunn jeg vanligvis er MEC xD Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Dette høres veldig interssant ut! Dette blir mitt neste spill! Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 haha! gleder meg hater nazister Hva er det med dere da? nazi-tyskere er det jævligste jeg vet, og får nesten ereksjon av å gå rundt å drepe den på skytespill gang på gang. ikke F om jeg vil se den fra en nazi sin side! 6784049[/snapback] Det fantes faktisk en "liten andel" tyskere som faktisk ikke var nazister under WW2 også... 6785047[/snapback] Det var det nok.. men det var skrekkelig få av "de" som hadde baller til å gjøre noe med det! 6786473[/snapback] Jaha. Så du tenker at nesten alle tyskere var nazister under VK2. Da må du være tett i huet. Krigsmotstandere fikk gjennomgå, det er fakta. Når man lever i et land hvor en gal mann styrer er det ikke lett å stå imot. Det finnes det eksempler på idag. Du går vel å tenker at alle tyskere fremdeles har en nazist i seg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bare nett nevne det at Tyskland ikkje akkurat var i noen god form for økonomisk situasjon og arbeidsløysa var stor. Når Hitler kom til makta fikk han landet på rett kjøl igjen, haded det bare blitt med det. Han var jo ein reddende engel for det tyske folk da Lenke til kommentar
knekt_en Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg hadde synes det var mer orginalt hvis det endelig var aksemaktene som vant, og ikke bare teite og lite sannsynlige spill hvor en amerikaner alene masskrerer en bataljon elitesoldater fra SS, without catching a sweat 6783754[/snapback] Hvis du har spilt Brothers in Arms, så har du spilt gjennom et map som heter 'Operation XYZ' som er inspirert av en ekte militær operasjon i Frankrike der en svært underlegen styrke allierte styrker klarte å drepe en 'shitload' tyskere. Dette klarte de jo siden tyskerne hadde ingen aning om at de kom, og dermed hadde amerikanerne overraskelses-momentet... Nå er jeg veldig enig i at det er ganske teit at en enkelt soldat kunne drept en hel bataljon av andre soldater, men det _har skjedd_ med 15 soldater og det beryktede 'element of surprise' 6792743[/snapback] 15 soldater har drept 500-800 menn? WTF det høres utrolig lite sannsynelig ut! Den eneste krigen noen kan ha klart det er jo den finske Vinterkrigen. Det finnes vel en mann som har drept en bataljon på egen hånd men ikke akkurat ved å storme inn "with all guns blazing" Simo Häyhä 6792799[/snapback] Metaforisk, gutten min... Og jeg nevnte ikke 5 - 800 tyskere, men en 'shitload', siden jeg ikke hadde tallene oppe i hodet! Hvis du ikke tror meg, så look it up! Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Hvordan i alle dager klarte denne tråden å ende opp som en samletråd for unge og sinte menn som gjerne vil ta livet av virituelle amerikanere? Sånn on topic må jeg få si at jeg synes konseptet virker spennende, men det hadde ikke vært dumt med litt flere screenshots, var ikke akkurat mye godt å velge mellom på hjemmesiden til Codemasters. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg