RBW Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 UPC gjør som NextGenTel gjorde tidligere i uken. For en ekstra sum per måned får man høyere opplastningshastighet. Les mer Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Ahh, endelig kan upload trenden starte! Dette har jeg ventet lenge på... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det teite med dette er jo at man ved å betale 15kr mer enn de 69kr det koster å få dobblet sin opphastighet på easy kommer opp på light som gir en 3x opp- og nedhastighet Lenke til kommentar
Fidelio Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Det er jo fremdeles alt for dyrt da....900,- mnd for det raskeste abb, som hos ngt koster 500,- (og med studentrabatt 400,-). Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Det er jo fremdeles alt for dyrt da....900,- mnd for det raskeste abb, som hos ngt koster 500,- (og med studentrabatt 400,-). 6783160[/snapback] 26000/3000 ?? adsl2+? er vel ikke mulig.... Tenkte da særlig på uthastigheten... Endret 1. september 2006 av lohelle Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 UPC er vel kabel, og ikke ADSL 2+. Lenke til kommentar
lohelle Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 UPC er vel kabel, og ikke ADSL 2+. 6783209[/snapback] aaaaaaaah! DA så! Da bør det jo gå! Lenke til kommentar
tobben Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hadde jeg hatt UPC og fått sånne prisøkninger med sånne latterlige små økninger i opplastnings hastigheten, så hadde jeg blitt regelrett forbanna. Kanskje det ikke går så bra med UPC at de treng litt mer peng fra "farmene" sine .. ? Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Dette er ikke en oppgradering av linjene, som gjør at de skrur opp prisen, men en valgfri oppgradering for de som synes opplastingshastigheten er viktig. Men disse oppgraderingene var litt vel dyre. Sjekk ut resten av prislistene, så ser du at du får nesten like mye ekstra opplasting pr. kr. hvis du bare oppgraderer abo. i stedet. eks: Du har Easy, i stedet for å betale 70 kr. ekstra for dobbel opplasting, betaler du 85 kr. ekstra for light abo. som gir enda mer opllastingshastighet pluss 3x så mye nedlastingsfart. Endret 1. september 2006 av watercool:) Lenke til kommentar
dsgf Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Så vidt jeg vet har UPC kapasitet til å pushe minst 20Mbit begge veier i kabelnettet sitt, synes det er kjipt at de har så mye merkelig politikk. (stengte porter, kjipe hastigheter etc). Men sannsynligvis er det de gjør det som er mest lønnsomt for UPC, ettersom de har en noe begrenset potensiell kundemasse. Det ville jo liksom ikke hjelpe om de ga 100mbit opp og ned, så lenge man må bo i et boligselskap tilknyttet upc kabeltv for å kunne bruke det. (Bortsett fra at gamle damer kanskje ville fått urimelig mye for obos-leilighetene sine;)) Lenke til kommentar
redstuff Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 er litt teit med 15 kr forskjell. tobben?har upc dårlige priser på bredbånd? lurer på om jeg misset noe... Lenke til kommentar
crownjewel Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 elendige priser hos UPC :/ Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Sitter på chello plus nå og vurderer om det er vært det... kankje hvis jeg skal hoste VT, TS eller andre servere... Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Faktasjekk: http://www.itavisen.no/php/art.php?id=306124 Fortell meg hvordan prisene til UPC er dårligere en andre tilbyderes. Problemet er at tilbyderne i Norge har fritt spillerom og setter bremseklossene på når det gjelder utbygging slik at de kan tyne mest mulig ut av markedet. Her er prisliste for UPC i Sverige: http://www.upc.se/upc/consumer_Internet_prices.php 24/8 Mb/s for lavere pris enn Chello Plus her hjemme. Hva mer trengs å si egentlig? Lenke til kommentar
Gambler FEX online Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Problemet er at tilbyderne i Norge har fritt spillerom og setter bremseklossene på når det gjelder utbygging slik at de kan tyne mest mulig ut av markedet. Her er prisliste for UPC i Sverige: http://www.upc.se/upc/consumer_Internet_prices.php 24/8 Mb/s for lavere pris enn Chello Plus her hjemme. 6784009[/snapback] Ja det ville vært bedre at de bygger ut så man får fiber + coax cabel. Da blir det fremdeles konkurranse og vi kan utvilkle tjenester som bare er mulig på fiber? Bor du i Oslo gå inn på Vikenfiber og klikk på Meld din interrese bildet. Skap et marked!http://www.vikenfibernett.no/ Prisene i sverige er ikke helt appelsin vs appelsin. Svenske krone er verdt mindre enn norske og det er forskjell på kjøpekraften. Men først håper jeg folk sender en epost til sin ISP og spør om de har noen planer for IPv6. Endret 1. september 2006 av Gambler FEX online Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Problemet er at tilbyderne i Norge har fritt spillerom og setter bremseklossene på når det gjelder utbygging slik at de kan tyne mest mulig ut av markedet. Her er prisliste for UPC i Sverige: http://www.upc.se/upc/consumer_Internet_prices.php 24/8 Mb/s for lavere pris enn Chello Plus her hjemme. 6784009[/snapback] Ja det ville vært bedre at de bygger ut så man får fiber + coax cabel. Da blir det fremdeles konkurranse og vi kan utvilkle tjenester som bare er mulig på fiber? Bor du i Oslo gå inn på Vikenfiber og klikk på Meld din interrese bildet. Skap et marked!http://www.vikenfibernett.no/ Prisene i sverige er ikke helt appelsin vs appelsin. Svenske krone er verdt mindre enn norske og det er forskjell på kjøpekraften. Men først håper jeg folk sender en epost til sin ISP og spør om de har noen planer for IPv6. 6784133[/snapback] Det er riktig at svensker har mindre kjøpekraft, men forskjellen er for stor til at den kan bortforklares med det og forskjell i valutaverdi. Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Problemet er at tilbyderne i Norge har fritt spillerom og setter bremseklossene på når det gjelder utbygging slik at de kan tyne mest mulig ut av markedet. Her er prisliste for UPC i Sverige: http://www.upc.se/upc/consumer_Internet_prices.php 24/8 Mb/s for lavere pris enn Chello Plus her hjemme. 6784009[/snapback] Ja det ville vært bedre at de bygger ut så man får fiber + coax cabel. Da blir det fremdeles konkurranse og vi kan utvilkle tjenester som bare er mulig på fiber? Bor du i Oslo gå inn på Vikenfiber og klikk på Meld din interrese bildet. Skap et marked!http://www.vikenfibernett.no/ Prisene i sverige er ikke helt appelsin vs appelsin. Svenske krone er verdt mindre enn norske og det er forskjell på kjøpekraften. Men først håper jeg folk sender en epost til sin ISP og spør om de har noen planer for IPv6. 6784133[/snapback] Det er riktig at svensker har mindre kjøpekraft, men forskjellen er for stor til at den kan bortforklares med det og forskjell i valutaverdi. 6784316[/snapback] Andre forskjeller mellom Norge og Sverige er at det i Sverige er ført en sentraliseringspolitikk som gjør at folk bor mye tettere hverandre og at det bor dobbelt så mange mennesker i Sverige som i Norge. Markedet, terskelen for å lage en ny bredbåndsbedrift og konkurransen er derfor mye større i vårt naboland. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) UPC burde gi faen i og øke hastigheter osv til de klarer og holde de linjene de "leverer" stabile. Upc Haugesund det er snakk om, har vært så mye problemer med dem i årevis. mer ustabile linjer, ofte treigere enn de skal være og mer nedetid er vanskli og finne Endret 1. september 2006 av b00n Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 UPC i oslo er iallefall så og si problemfritt . Tror muligens jeg skal benytte meg av dette - høyere upload setter jeg iallefall veldig pris på! Lenke til kommentar
FrozenFish Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 UPC burde gi faen i og øke hastigheter osv til de klarer og holde de linjene de "leverer" stabile. Upc Haugesund det er snakk om, har vært så mye problemer med dem i årevis. mer ustabile linjer, ofte treigere enn de skal være og mer nedetid er vanskli og finne 6785682[/snapback] Hør, hør!! Bor på Randaberg utenfor Stavanger. Er ikke imponert over UPC-linja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå