Joachim_F Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 The Incredible Machine, Red Baron og Battlestar Galactica kommer til Xbox Live Arcade, Timeshift er utsatt og Psychonauts-skaperne jobber med et nytt spill. Les mer Lenke til kommentar
Rage_Hunter Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg er spent på prosjektet som er "enda sprøere enn Psychonauts". Jeg ELSKET Psychonauts, bare håper de klarer å gjenskape den samme magien Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg gleder meg til TIM!! Det rocka hardt, husker vi spillte det i friminuttene på barneskolen. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Gleder meg til Battlestar Galatica spillet jeg ! Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 Gleder meg til Battlestar Galatica spillet jeg ! 6787342[/snapback] Samme her, men er spent på hva slags type spill det blir... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg