knut Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Pavilion dv2017 er en lekker maskin med god ytelse for mindre enn 9000 kr. I tillegg er vekten under 2,5 kg. Les mer Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Denne likte jeg. Flott utseende og faktisk overraskende god ytelse i spill, skjermkortet tatt i betraktning. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Så i det hele tatt ganske bra ut, bluetooth kan kjøpes eksternt og DVI er ikke så veldig viktg, ivertfall ikke for en skolepc Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Akkurat lik min HP Pavillion DV2004ea, bortsett fra at min modell ikke har integrert cam, samt at min har en Turion X2 cpu på 1,6GHz, og ikke Intel. Ellers er jeg veldig enig i resten som er skrevet, flott maskin for en rimelig penge. Forøvrig har Amentio min modell helt nede i 7005kr, for de som ikke trenger cam og ikke MÅÅÅ ha en Intel CPU.. Alt i alt en bra test, fornuftig valg av maskin Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Forøvrig har Amentio min modell helt nede i 7005kr, for de som ikke trenger cam og ikke MÅÅÅ ha en Intel CPU..Alt i alt en bra test, fornuftig valg av maskin 6782920[/snapback] Tror det kamera gjør at mange msn jenter får lyst på den, jeg har funnet bærbar datamaskin til 3-4 venninder som skulle ha skolepc, de sa alltid at den måtte ha integrert webkamera Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Mangel på DVI-kontakt synes jeg ikke kan trekke ned på en maskin i denne prisklassen. Intern bluetooth bør imidlertid kunne fås, i det minste som ekstrautstyr. Og ja, jeg vet at en USB-dongle koster et par hundrelapper... Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Så fin ut den, men minus for at lokket ikke er stivt og dårlig batteritid. For min den blir det allikevel den eller denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320772&view=detailed Bilder http://www.komplett.no/mlf/produkt/diverse...3205/index.html Vanskelig valg. lqpl Endret 1. september 2006 av lqpl Lenke til kommentar
knut Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Så fin ut den, men minus for at lokket ikke er stivt og dårlig batteritid.For min den blir det allikevel den eller denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=320772&view=detailed Bilder http://www.komplett.no/mlf/produkt/diverse...3205/index.html Vanskelig valg. lqpl 6784872[/snapback] Alle valg er vanskelige. Amilo Pro V3205 er forøvrig den samme maskinen som Amilo si1520 ( http://www.hardware.no/tester/baerbar_pc/f...lo_si1520/26562 ), men i litt andre farger og spesifikasjoner. Lenke til kommentar
Judaz Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Akkurat lik min HP Pavillion DV2004ea, bortsett fra at min modell ikke har integrert cam, samt at min har en Turion X2 cpu på 1,6GHz, og ikke Intel. Ellers er jeg veldig enig i resten som er skrevet, flott maskin for en rimelig penge. Forøvrig har Amentio min modell helt nede i 7005kr, for de som ikke trenger cam og ikke MÅÅÅ ha en Intel CPU..Alt i alt en bra test, fornuftig valg av maskin 6782920[/snapback] DV2004 har svakere grafikk også, GeForce 6150... Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Du kjøper ikke den maskinen, eller den som er testet om du har lyst til å spille noe særlig, så det står egentlig på prisen, og bruken, ikke om hvorvidt grafikkytelsen er meget bra, eller lite bra.. Lenke til kommentar
molsen Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg var så heldig at jeg fikk tak i denne bærbare pcen til en fornuftig pris igår Moro med min første bærbar. Lenke til kommentar
Dypfryst Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Fikk meg denne laptopen i dag Men jeg har ett PCMCIA kort (3G - Netcom connect) jeg trenger å bruke. trodde express slotten var laget for denne typen, men det så ikke ut til å funke. må jeg ha en ekstern PCMCIA kortleser? og evt hvor finner jeg en? Endret 5. september 2006 av Dypfryst Lenke til kommentar
varmluft Skrevet 11. september 2006 Del Skrevet 11. september 2006 Jeg savner en kommentar om viftestøy i testen. Lenke til kommentar
Elisaeb Skrevet 11. november 2006 Del Skrevet 11. november 2006 Enig i at det burde stå noe om viftestøy. Selv vurderer jeg ikke akkurat denne maskinen, men en av dem i samme "serie"! Lenke til kommentar
Thorz Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 Vil se på noen kommentar om vifte støy også. Kanskje de som har fått maskinen kan skrive lit om dette? Takk. Forresten, Komplett har en DV-2130 (samme type maskin) som følger med 120GB HD og lit kraftigere prosessor, men den her Windows XP Media Center Editiom og ikke XP home eller pro. Kan MCE brukes som vanlig XP eller må man bruke MCE GUI obligatorisk? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=326204 Lenke til kommentar
qakk Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 "Dessverre mangler maskinen Bluetooth, men den har en plass til det." hva i alle dager menes med at maskinen har "plass til det" ? Lenke til kommentar
knut Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 At den har plass til Bluetooth vil si at den har en intern tilkobling som brukes til Bluetooth med HPs Bluetooth "kort". Lenke til kommentar
qakk Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 At den har plass til Bluetooth vil si at den har en intern tilkobling som brukes til Bluetooth med HPs Bluetooth "kort". 7483231[/snapback] takk for svar... vet du hvor man kan få kjøpt dette kortet fra hp? Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 9. mars 2007 Del Skrevet 9. mars 2007 Tror jeg skal kjøpe en HP Pavillion dv2227 når den kommer til Norge. Lurer på hvor mye den kommer til å Koste? link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå