Caress_the_Pale Skrevet 10. mars 2007 Del Skrevet 10. mars 2007 Shpongle ekke ille nei. Kan ikke si jeg har blitt hekta enda, men behagelig å høre på. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Albumguiden din inspirerte meg til å få tak i Shpongle stuff, det var annerledes og veldig kult Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Dine ord varmer mitt hjerte! Å få en ny shponglefan i verden, gjør verdem et bedre sted å være. Er du interessert i denne typen musikk, må du gjerne sende PM. Har utallige lignende (men aldri så bra ) artister på lager, så det er bare å spørre om råd og tips. Snusi Lenke til kommentar
oleboo Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 shpongle er saker beija flor har alltid vært min favoritt. Et monster av en låt. Du finner den ikkje på noe album men den er der likevell. Litt merkelig likevell. De ga nemlig ut en EP (kan vell kalle det det ?) i 2004 med dorset perception og beija flor. Beija flor er nesten 11 min lang og for andre er sangen kansje bedre kjent som Botanical Dimensions, Outer Shpongolia og Levitation Nation som er de 3 første sporene på deres siste album Nothing lasts... but nothing is lost. syns det er synd at de valgte å kutte den opp og gi dem andre navn. Set som 3 individuelle låter så er de knall bra forsatt men som en helhet har du en låt som er helt utrolig rå og uforutsigbar. Dette forsvinner litt når du får kneppet i mellom sang skifte Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) De kommer nå ut med nytt album, Ineffable Mysteries. Sjekk ut siden deres. http://www.twistedmusic.com/ http://www.twistedrecords.co.uk/shop/catal...products_id=133 Endret 30. oktober 2009 av WaterMarked Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå