Zappza Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Tittel sier det meste Hvordan vet service verksteder om jeg har flashet firmwaren selv? Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 De gjør ikke det... Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Så det eneste jeg trenger å frykte ved å flashe min 6280 selv er at flashinga ikke virker? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+109384 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Så det eneste jeg trenger å frykte ved å flashe min 6280 selv er at flashinga ikke virker? 6782929[/snapback] Det eneste du trenger å frykte, er frykten selv... Men det var ikke svar på noen spørsmål. Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvis et verksted gjorde jobber så ville du fått noen form for papirer på at jobben hadde vært gjort. Hvis du er redd for å føkke ting til når du flasher er du føkked uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå