[nicko] Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 Ta en titt her: http://directron.infopop.net/2/OpenTopic?q...=9343045286&p=1 Mye lekkert her ja! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 26. oktober 2002 Del Skrevet 26. oktober 2002 ****! PGA TELENORS STYGGE PROBLEM MED INTERNETTEN KAN JEG IKKE GÅ PÅ UTENLANDSKE SIDER !!! JEG HAAAAAAAATER STJELEHOR !!!!! ARGH! Dr.X Lenke til kommentar
gixer Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Kast mel i været!! Har aldri opplevd det før, men jeg kommer heller ikke inn på siden.. Er det virkelig sant det derre med Telenor? (ehem, skriveleif.. mente stjelehor! ) [ Denne Melding var redigert av: gixer på 2002-10-27 02:10 ] Lenke til kommentar
Gothiatek Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Noen stilige kabinetter og annet stuff der ja :smile: Lenke til kommentar
[E.T]SomEThinG Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 hmm.. Stjelehor har visst passelig STORE problemer i natt ja.. Kommer ikke inn på en eneste utenlandsk side.. heller ikke på mirc... LAME STJELEHOR!!! ps. har nettopp spillt cs.. :razz: Lenke til kommentar
Novec Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Vil bare gjøre dere oppmerksom på at dette ikke er en tråd om Telenors internettjenester, men om en del nye casemod-produkter - som forøvrig er skikkelig snasne. For dere med Telenor-problemer - har dere sjekka at dere bruker riktig proxy? proxy.online.no retter en del problemer hvis dere er heldige. Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Jeg har ikke noen problemer med siden... ? Mye snacks der ja nam nam. Likte spesielt at det kommer 120mm led vifter! Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Har bare en ting å si: WOW, nice casemod's :smile: Lenke til kommentar
haakon_d Skrevet 27. oktober 2002 Del Skrevet 27. oktober 2002 Joda... masse snadder av factory made stuff... men jeg mener at dette egentlig ødeleggger alt som heter casemodding, ha en spennende kasse blir så vanlig at det ikke er spennende lengre... Hvor er gleden av å bosette seg tre dager i kjelleren, event. hobbyrommet for å så å komme ut med det mest vannvittige monsteret verden har sett ? Jeg kommer til å fortsette å kjøpe kjedelige towers... Vil ikke ødelegge gleden av å kunne prestere noe selv :smile: Hva er moro ved å kjøpe en LED vifte når du kan lage en selv ? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Hadde selv planer om og designe mitt eget kabinett med 2X hardisker i bredden og 1X 120mm foran og 1bak.. Selve designet ligger klart det. (Brukt endel timer med og tegne opp) , men jeg fant ut at det har vært en liten mus i værktøyskrinet og tatt alle værktøyene jeg trengte.. Iallefall mange av dem.. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Mye snacks. Men det feteste må jo være den Coolmaster kabinettet. Det hadde jo den feteste døra som standard jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 28. oktober 2002 Del Skrevet 28. oktober 2002 Quote: For dere med Telenor-problemer - har dere sjekka at dere bruker riktig proxy? proxy.online.no retter en del problemer hvis dere er heldige. Telenor hadde/(har?) brudd på en linje i USA som gjør at de fleste siden ikke vises eller er veldig treeeeeeeege.... Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Løøøp og kjøp, håper endel av dette stachet kommer til Norge.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå