Gå til innhold

Nye Casemod produkter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil bare gjøre dere oppmerksom på at dette ikke er en tråd om Telenors internettjenester, men om en del nye casemod-produkter - som forøvrig er skikkelig snasne.

For dere med Telenor-problemer - har dere sjekka at dere bruker riktig proxy? proxy.online.no retter en del problemer hvis dere er heldige.

Lenke til kommentar

Joda... masse snadder av factory made stuff... men jeg mener at dette egentlig ødeleggger alt som heter casemodding, ha en spennende kasse blir så vanlig at det ikke er spennende lengre... Hvor er gleden av å bosette seg tre dager i kjelleren, event. hobbyrommet for å så å komme ut med det mest vannvittige monsteret verden har sett ? Jeg kommer til å fortsette å kjøpe kjedelige towers... Vil ikke ødelegge gleden av å kunne prestere noe selv :smile:

Hva er moro ved å kjøpe en LED vifte når du kan lage en selv ?

Lenke til kommentar

Hadde selv planer om og designe mitt eget kabinett med 2X hardisker i bredden og 1X 120mm foran og 1bak..

Selve designet ligger klart det. (Brukt endel timer med og tegne opp) , men jeg fant ut at det har vært en liten mus i værktøyskrinet og tatt alle værktøyene jeg trengte..

Iallefall mange av dem..

Lenke til kommentar

Quote:

For dere med Telenor-problemer - har dere sjekka at dere bruker riktig proxy? proxy.online.no retter en del problemer hvis dere er heldige.

Telenor hadde/(har?) brudd på en linje i USA som gjør at de fleste siden ikke vises eller er veldig treeeeeeeege....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...