chr1z Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Hallo, Jeg har slitt litt med at bilen har plutselig bare stoppa. Etter å ha byttet ut bensinfilter,bensinpumpe, fordelerlokk, rotor/plugger og kabler så tenkte jeg at nå var alt gull. Men det varte jo ikke så lenge før den stoppa igjen, så av en grunn så tok jeg av "el kabelen" som går til fordeleren og tok den av og på igjen. Da startet bilen gitt. Problemet var før at det var umulig å få liv i bilen igjen når den stoppa. Så etter å ha finni ut dette så renset jeg kontakten og levde i god tro, men etter en stund så skjer det ting innimellom som at turtallet synker brått kanskje 1-2-3 sek men den kommer seg igjen. Kan det da være noe feil på selve fordeleren? Hva slags symptomer får du da? Ettersom det virker som det er "dårlig kontakt" på selve kontakten oppå fordeleren, og at bilen starter hvis en tar den av og på. Er så irriterende å kjøre rundt uten å vite om at nå stopper bilen igjen, selv om jeg nå får liv i den igjen hvis den stopper. Endret 1. september 2006 av chr1z Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Da er vi to om det https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=617064 Kanskje noe info der som kan hjelpe deg. Jeg styrer ennå på med feilsøking :S Lenke til kommentar
Peter_B Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 De har problemer med releene og fordeleren og coilen(den firkantete typen).Skift hovedrele og pumperele da de ryker jevnlig og er rimelige.Fordeleren kan en enkelt sjekke hvis problemet oppstår igjen. Lenke til kommentar
Vetlite Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Test en annen Coil, en MB jeg var borti var det akkurat det som var feil. Lenke til kommentar
chr1z Skrevet 5. september 2006 Forfatter Del Skrevet 5. september 2006 Test en annen Coil, en MB jeg var borti var det akkurat det som var feil. 6793796[/snapback] Jo, kjøpte en brukt coil på huggern og bank i bordet så har ikke bilen stoppa. Men har dukket opp litt andre problemer som kommer og går istedet:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå