l_man Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Jeg skulle feste en Zalman CNPS7000B-Cu på hk til en kompis, men så er det ikke noe spesielt fæste til dette? det er en socket A 462 Sjekk ut bilde;) På forhånd takk Endret 1. september 2006 av l_man Lenke til kommentar
l_man Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Jeg skulle feste en Zalman CNPS7000B-Cu på hk til en kompis, men så er det ikke noe spesielt fæste til dette? det er en socket A 462 Sjekk ut bilde;) På forhånd takk 6782502[/snapback] Skal det borres hull ell? er i tvil rett og slett:S Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) http://www.zalman.co.kr/eng/product/view.a...141&code=005009 Der ser du en Installation movie Edit: Etter å ha tittet på video'n så ser det ut som du må fram med borrmaskina merkelig nok. Endret 1. september 2006 av untouch4ble Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Er du heldig er det kun loddetinn som ligger over hullene. Borre gjennom hovedkort høres ut som en oppskrift på katastrofe. Om du tar sjansen ville jeg brukt et ekstremt skarpt borr på godt turtall. Er ikke rare klaringa til banene på hovedkortet. Tar borret tak må du nok kjøpe nytt HK. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Denne kommer du ikke til å få festet på dette hovedkortet, du må ha en kjøler som er tilpasset Socket 462 sitt festesystem. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Denne kommer du ikke til å få festet på dette hovedkortet, du må ha en kjøler som er tilpasset Socket 462 sitt festesystem. 6785617[/snapback] I utgangspunktet skal det gå, fordi den er beregnet for socket 462 også. Men det finnes noen HK som det ikke er mulig på. Se her om du finner hovedkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå