zatux Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Ålrait, ønsker meg ett par og 12 med t-skjorter fra www.thinkgeek.com, men hører noe rykter om noe avgifter på klær osv. MVA er ok, og frakten kommer vell ikke på så mange hundrelappene, men denne avgiften på klær? Noen som har en anelse? 110 kr pr plagg, pluss 25%, frakt på en 200 kr eller no (?), og med ikke en alt for høy avgift da - så ser det jo ganske så ålrait ut dette her. Slipper i allefall en hel dag på byen :-) På forhånd takk. EDIT: trykkleif Endret 1. september 2006 av torvald Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Har bestilt t-skjorte fra statene før, og det var ingenting fancy med betalingen siden den kosta under NOK200. Pris+frakt og rett i postkassa. Endret 1. september 2006 av Isbilen Lenke til kommentar
zatux Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Joah, er nok litt redd for at jeg kommer til å kjøpe for mer enn 200kr ^^, Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Da vet jeg ikke helt, men jeg tror ikke det er noen spesialavgift på klær utover moms. Det er i hvert fall ingen grunn til å tro at en slik i likhet med moms slår inn på 200 kroner, så hvis den fantes hadde nok jeg måttet betalt på min skjorte også. Åssen er fraktbetingelsene? Sender de alt i en pakke hvis du bestiller flere ting? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Hvilket tollsats det blir avhenger av hvilke klær du handler. 61 Klær og tilbehør til klær, av trikotasje 62 Klær og tilbehør til klær, unntatt trikotasje Bare gå inn på det kapitlet som dine klær går under og finn hvilken ordinær tollsats som er på det produktet. Vet ikke helt va trikotasje er, men vil gjette noe med vevde klær. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Vil tro de sende i samme koli ja. Men si at det finnest en avgift, så vil jeg tro at det likevell blir blilligere å sende alle i en koli, i stede for å sende en og en vare for seg - for de vill jo bli bare bli mer stress for postselskapene, Lenke til kommentar
zatux Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 Hvilket tollsats det blir avhenger av hvilke klær du handler. 61 Klær og tilbehør til klær, av trikotasje 62 Klær og tilbehør til klær, unntatt trikotasje Bare gå inn på det kapitlet som dine klær går under og finn hvilken ordinær tollsats som er på det produktet. Vet ikke helt va trikotasje er, men vil gjette noe med vevde klær. 6782490[/snapback] Ja oki :-) Lenke til kommentar
zatux Skrevet 1. september 2006 Forfatter Del Skrevet 1. september 2006 10.7 % visstnok - viss jeg forsto den saken der rett.. Ergo, 3 tskjorte fra thinkgeek vill komme på rett over 500 kr ett sted (med frakt) Kanskje ikke så mye billigere enn de man får i Norge, men dæven hvor kule de er ;-D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå