Dec Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Fikk "shipping" på bestilling av SR mandag denne uke. Ikke mottatt enda. Er det noen som har bestilit derifra som har mottat spillet? Håper det ikke er fanget opp av tollen.... Postadresse Trheim forresten. Endret 1. september 2006 av Dec Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) Nå har ikke jeg bestillt Saints Row der fra, men jeg bestillte dead or alive 4 der fra. Shippingen gikk meget fort, tror det var snakk om 3-4 dager fra jeg bestillte til jeg fikk det, noe som ikke er dårlig når det sendes fra canada. Tror nok ikke det har blitt stoppet i tollen, i mitt tilfelle skrev de at spillet kostet $20 på forsendelsespapirene, under 200 kroner med andre ord. Bor foressten i stavanger området... edit: skrivefeil som vanlig... Endret 1. september 2006 av AcIdica Lenke til kommentar
Dec Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 Fikk spillet igår, og alt er bare velstand! 440 kr totalt for Saints Row Neste blir TDU til ca 300 kr fra utenlandsk nettbutikk. Bare det er region-free...Avklaring imorgen eller tirsdag på det forhåpentligvis. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 hvor mangen dager tok det fra den dagen bestilte det? Lenke til kommentar
Dec Skrevet 3. september 2006 Forfatter Del Skrevet 3. september 2006 hvor mangen dager tok det fra den dagen bestilte det? 6798540[/snapback] Bestilt mandag etterm. Fikk det lørdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå