Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×
Presidentvalget i USA 2024 ×

Hvor gammel var du når du debuterte seksuelt?

TiNuSsS

Når debuterte du?  

2 146 stemmer

1. 1. Når debuterte du?

• 12
      62
    • 13
      44
    • 14
      119
    • 15
      208
    • 16
      258
    • 17
      202
    • 18
      178
    • 19
      80
    • 20
      68
    • 21-30
      88
    • 31-40
      3
    • 40+
      20
    • Har ikke hatt sex
      817

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det var så selvfølgelig, hvorfor følte du da at du måtte påpeke det Loeve? :p

OnT så var jeg vel en ca 14 år, ikke så lenge før jeg fyllte 15. Jeg synes forøvrig det er interessant at nærmere 50% av de som henger i denne kategorien ikke har hatt sex... (eller kanskje den har ligget i Off-Topic før?)

Lenke til kommentar
Fordi ikke alle er like oppvakte.

Og hvorfor skal sexkategorien være forbeholdt folk som har sex? Er ikke som om alt som står her er informasjon som krever at du har hatt kjøtt på staken.

6814736[/snapback]

Noen poster kanskje her for å finne ut mer om emnet og sine egne holdninger til det, da alle mulige lærere og foreldre mange steder vegrer seg for å snakke om slikt før i tiendeklasse, noe som er teit da mange (som f.eks. du) er klare for å snakke om og diskutere sex lenge før.

Lenke til kommentar
Telletråd?

Jeg var i alle fall ikke gammel nok :)

6782551[/snapback]

Telltråd? Man kan da jo ikke poste sin første gang flere ganger :p Og det må da gå ann og lage en slik tråd uten og bli slaktet :p

15 år btw

6782565[/snapback]

Vell, hvis man sier at man har ikke har hatt sex og så har sex og det første du gjør er å løpe hit og poste det så kan man faktisk få presset 2 poster fra det her.

I mitt tilfelle så kan jeg faktisk skaffe tre med denne posten her^

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...